Is de tr-909 echt zo onvervangbaar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
God.. het draadje stamt uit 2008! De TS kan goed al overleden zijn.

Ik voel het einde naderen
Dus wil ik op de valreep nog wel even zeker weten of alles nu besproken is
Volgens mij is in deze draad bv de piemelpuntverknettering van ome ph nog niet aan bod geweest. T zou toch jammer zijn als we zulke kansen zouden laten liggen

de 909 wordt te vaak alleen maar in verband gebracht met housebeats.

de zegetoch van de 909 begon toch (voor wie oud genoeg is om het weten) met freestyle

check nou eens de volgende track

probeer dergelijke beats eens te maken met samples. word lastig vrees ik

Die 909 reacties lijkt me wel een goeie ja :D

Ik voel het einde naderen
Dus wil ik op de valreep nog wel even zeker weten of alles nu besproken is
Volgens mij is in deze draad bv de piemelpuntverknettering van ome ph nog niet aan bod geweest. T zou toch jammer zijn als we zulke kansen zouden laten liggen

Ik wil je toch vragen hier iets dieper op in te gaan, en als je dan toch bezig bent, roep ome P effe. Als ik het doe staat het zo raar. We hebben de beste knul net op z'n flikker gegeven en dan vragen we hem nu om een draadje af te laten sluiten..

de 909 wordt te vaak alleen maar in verband gebracht met housebeats.

de zegetoch van de 909 begon toch (voor wie oud genoeg is om het weten) met freestyle

check nou eens de volgende track Carol Lynn Townes Satisfaction Guaranteed - YouTube

probeer dergelijke beats eens te maken met samples. word lastig vrees ik

Hoor daar geen 909 in? In 85 had je volgens mij wel Mantronix met hardcore hip hop en andere coole trax, ook rah band / clouds across the moon... House kwam idd later

Ben weer drummachine filmpie aan t maken, vandaar.. Iemand nog verzoekjes voor deze thread dicht gaat :D ?

roep ome P effe
oooomephoooooooooooch!!!, oooomephoooooooooooch!!!

ivanhoe.jpg

omephooooch, omephoooch... side by side we’re proud to ride with omephoooooch...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back