Is de tr-909 echt zo onvervangbaar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die heeft i.i.g. genoeg te lezen gehad.

ik heb een stuk terug gelezen en Seiko heeft de beste argumenten aangedragen en als beste debater. :medaille: hulde.

Wat seiko eigenlijk zegt is dat als je maar 95 % van het apparaat kent je geen oordeel kan hebben, dus ook niet mag hebben over de term vervangbaarheid. stel dat je hem 95% gebruikt is deze machine best vervangbaar maar ken je hem en gebruik je hem 100% dan wordt het al snel niet vervangbaar. als je beweerd dat hij vervangbaar is is hij vervangbaar. het ligt geheel aan je zelf of je hem vervangbaar acht. mocht er geen tr-909 meer zijn dan is hij zo vervangen voor een andere.

Eigenlijk is het het exponenten getal a hoeveel je hem in percentage niet gebruikt, hoeveel hij te vervangen is.
hoeveel mensen triggeren hem niet alleen met een midi kabel en vinden verder wel best.

Laatst gewijzigd:
Leuk
Ik heb geen 909 en gebruik m ook nooit
Nu mag ik dus niet over zn vervangbaarheid praten
Welke lullebekkepolitie gaat me tegenhouden dan?
Sommigen lijken niet te kunnen leven met t feit dat t antwoord voor iedereen anders is en dat dat ook prima is..
Ja hij is vervangbaar
Nee hij is niet vervangbaar
Ja hij is passé
Ja hij is heel erg passé
Over drums gaan we toch niet meer zo moeilijk doen of wel? 8o

Ik sla altijd met m'n piemel op een kartonnen doos.... als je dat maar vaak genoeg doet is ie aan vervanging toe.

Leuk
Ik heb geen 909 en gebruik m ook nooit
Nu mag ik dus niet over zn vervangbaarheid praten
Welke lullebekkepolitie gaat me tegenhouden dan?
Sommigen lijken niet te kunnen leven met t feit dat t antwoord voor iedereen anders is en dat dat ook prima is..
Ja hij is vervangbaar
Nee hij is niet vervangbaar
Ja hij is passé
Ja hij is heel erg passé
Over drums gaan we toch niet meer zo moeilijk doen of wel? 8o

Dit vind ik nu het beste argument.

Slotje dan maar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back