Is de tr-909 echt zo onvervangbaar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gast...

Ja ? Wie begint er hier eigenlijk telkens offtopic te lullen en heel domme opmerkingen te maken omdat ze geen deftige repliek vinden tegen een reeks gefundeerde argumenten ?
Het gevolg is dan dat er onnozele dingen worden geschreven zoals de vraag of ik portier ben.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk ? Sommige reacties indachtig, erg onvolwassen. :gaap:

Als je wil deelnemen aan een forum, doe dat dan op een manier waar je persoonlijke verwijten en domme opmerkingen achterwege laat, of blijf gewoon weg.
Of nee beter, ik zal me niet meer moeien met een bende kinderen die niet in staat zijn op niveau en met een open geest een onderwerp te bespreken.
Voila.

Kan toch? Er zijn wel meer mensen die niet hoeven te werken en op vrijwillige basis dingen doen, zoals bijvoorbeeld deuren bedienen, of verkeer regelen bij een wielerronde..

Ja ? Wie begint er hier eigenlijk telkens offtopic te lullen en heel domme opmerkingen te maken omdat ze geen deftige repliek vinden tegen een reeks gefundeerde argumenten ?
Het gevolg is dan dat er onnozele dingen worden geschreven zoals de vraag of ik portier ben.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk ? Sommige reacties indachtig, erg onvolwassen. :gaap:

Als je wil deelnemen aan een forum, doe dat dan op een manier waar je persoonlijke verwijten en domme opmerkingen achterwege laat, of blijf gewoon weg.
Of nee beter, ik zal me niet meer moeien met een bende kinderen die niet in staat zijn op niveau en met een open geest een onderwerp te bespreken.
Voila.

gast...

Vrienden
sKeLeTvM heeft nog geen vrienden gemaakt
Contact/vriend worden van sKeLeTvM *

Ik doe ook niet aan dat vrienden systeem van SF. Dus dat zegt niets.

Wat ik me wel ff afvraag. Gewoon uit interesse sKeLeTvm. Je bent al sinds 2002 lid hier kennelijk en hebt 2000 posts. Dan zou je toch wel een beetje weten wat de toon hier is. Of heb je alleen maar in de marktplaats sectie gepost?

Een andere observatie is dat het een typisch ding is dat mensen op Fora in NL snel op het pik getrapt voelen. En hier op SF als muzieknichenerdsmannetjes helemaal.. just saying :)

De TR909 is onvervangbaar, omdat ie er bij mij sowieso niet in huis komt.

De TR909 is onvervangbaar, omdat ie er bij mij sowieso niet in huis komt.

Op een piano kan je ook trommelen, resoneert ook lekker mee als je erop tikt vooral de kap van een Yamaha C7 piano, die speelt en pokt ook erg lekker maar dat mag ook wel voor die prijs. Ook dat is een mening van verschil (dat weet ik omdat ik er weleens op speel tijdens een jamsessie) 8o)

Maar mijn hoofdreden is dat de TR909 onze drummer niet kan vervangen (een tr909 die timmert geen flightcases en denkt ook niet mee met podiumdingetjes maakt ook geen grapjes, geeft je ook geen biertjes en regelt ook geen optredens dus zou voor mij persoonlijk echt geen uitkomst zijn dus de emotie van de TR909 is in mijn geval ver te zoeken) :eureka:

Daarbij wordt ik niet zo vrolijk als ik de 909 zou hebben om te hebben thuis als Funky begeleiding.
Of ik zou me meer gaan richten op jaren 80 synth pop, maar ook daar zit ik niet op te wachten.

Geef mij maar de Drumritmes van de Korg M50 met de standard kit ik heb er niets op tegen.:koffie:

Maarja, maak al een tijdje geen electronische muziek meer.

De 909 is gewoon een legendarisch instrument net zoals een Minimoog of Gibson Les Paul, de 909 heeft een complete muzieksoort voortgebracht, ok samen met wat andere Roland bakjes, en is na 25 jaar nog niet uitgespeeld en wordt nog steeds volop gecloned in hard en software.
Dat maakt de 909 uniek en onvervangbaar, er zijn maar weinig bakken die hetzelfde hebben betekend voor de muziek als een 909.

Mooie afronding richard!

En even serieus... hij is onvervangbaar... waar moet Jeff Mills anders op gaan trommelen?

Wordt wel een uitdaging dan, SL1200 decks inmixen tijdens het trommelen op een echt drumstel..:P :dj:

Ja maar ik geloof in hem, dus dat kan hij wel. Er is gewoon nog niemand eerder op het idee gekomen het hem te vragen. :eureka:

Baas ? CEO bedoel je.
Ik hoef eigenlijk nooit meer te werken.
Erg domme opmerking verder.

Heb net de nootjes bij de film via m'n neus er uit gelachen, en dat is alweer even terug dat dat gebeurde. Man wat een teksten, onbetaalbaar. Je bent onvervangbaar, zoveel is duidelijk.

:halleluja

Bericht door een moderator:
De titel van het bericht is? Juustem. Zullen we daar over verder lullen dan?

Wil niet mierenneuken en totaal offtopic , maar Jeff Mills draait cd-tjes tegenwoordig.

Inderdaad ja. Maar wel met drie tegelijk, en van een drie uur set herken ik een plaatje. En 909 erbij niet te vergeten :-)

808 had ik ook bij, aan het end laten zien en gevraagd of ie volgende keer de 909 EN de 808 wilde hebben... "Shure!"... pffffffffffff.......... daar gaat het PA :D

tr 909 is gewoon fucking baas, period! voor alles is wel een soort kloon of vervanging al dan niet met een moderne insteek of wat dan ook van gitaren, hammonds, 303's, synths, moogs etc.. maar als je het echte ding ineens voor je hebt denk je.. ahhh dat is waar alle mensen die zo'n ding hebben zo lyrisch over zijn.
het is net dat stukje extra wat je ervoor wil neerleggen als liefhebber om echt bezitter te zijn van zoiets.
mensen met voorliefde voor echte gear snappen dat, mijn pa die jazzmuzikant is speelt ook liever alleen met een echte fender of gibson dan een goedkope namaak... hij voelt dat dat namaak is ondanks dat het redelijk goed gefabriceerd is.. het is het net niet..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back