Motu 828 MK3

Lunchtime

Stamgast
Heeft er iemand deze al in huis? Ik heb hem besteld maar het was een hele impulsieve aankoop. Ben eens benieuwd of het wat meevalt, zeker omdat ik pas ben omgeschakeld naar Windows Vista... :erm:

Vooralsnog lijkt het enige pluspunt de onboard effecten maar of die 400 euro waard zijn zou ik ook graag terug lezen in deze thread.

Je bedoelt de 400 tov de USB versie? volgens mij is de mk3 net zo duur als de mk2...

Heeft er iemand deze al in huis? Ik heb hem besteld maar het was een hele impulsieve aankoop. Ben eens benieuwd of het wat meevalt, zeker omdat ik pas ben omgeschakeld naar Windows Vista... :erm:

begin maart is die pas leverbaar volgens mij, ik bestel er ook 1, ik heb er alle vertrouwen in dat dit een goed apparaat gaat worden. Met name die hardware fx erin en het feit dat je hem standalone kan gebruiken maakt het voor mij de aanschaf wel waard.

die drivers zullen wel buggy zijn in het begin, maar goed, dat komt vast wel in orde.

Bij Thomann.de komt hij binnen op 5 maart.

klopt heb ik gezien, ook erg goedkoop daar tov de prijzen in nederland.
maar goed, ik zei waarschijnlijk omdat die oorspronkelijk 28 feb bij thomann leverbaar zou zijn, en die datum is gewoon opgeschoven, dus afwachten.

Ik weet niet of het écht waar is maar 'k heb me laten vertellen dat MOTU een andere politiek d'rop nahoudt t.o.v. herstellingen van units die in Duitsland gekocht zijn of elders.

Het was alleszins geen trucje van de verkoper zodat ik hem bij hun zou kopen ('t is mijn vaste winkel, en ik heb er m'n mkII voor pakweg € 30 duurder gekocht, daar kan ik niet voor naar Keulen rijden en terug).

Misschien vandaar het 'prijsverschil'?

Als je spijt hebt van je aankoop kan je altijd de koop terugdraaien binnen 9 dagen.
Winkels vinden dat vaak niet leuk, maar het is een europeese wet dat het mag dus eh.

vreemd, je kan het ding toch gewoon naar Duitsland sturen ? je hebt gewoon garantie, en die is ook geldig in Nederland.

Zou 'k ook denken, maar zoals hij het verwoordde, namen ze heel wat units in Duitsland gekocht niet aan voor herstellingen. Misschien bij MOTU zelf niet, maar de hersteldienst van MusicStore (hebben ze d'r zelf wel een?) wel.

Ofwel vergis ik me, en bedoelde hij omruilgarantie ofzo.. Ik kom er van de week nog, zal er nog eens naar vragen.

Ik weet niet of het écht waar is maar 'k heb me laten vertellen dat MOTU een andere politiek d'rop nahoudt t.o.v. herstellingen van units die in Duitsland gekocht zijn of elders.

Het was alleszins geen trucje van de verkoper zodat ik hem bij hun zou kopen ('t is mijn vaste winkel, en ik heb er m'n mkII voor pakweg € 30 duurder gekocht, daar kan ik niet voor naar Keulen rijden en terug).

Misschien vandaar het 'prijsverschil'?

nee, scheelt 155 euro, en je hebt gewoon garantie, sterker nog, volgens mij is de standaard garantie termijn 5 jaar in duitsland. Altans dat krijg ik op al mijn aankopen bij musik produktiv.

ik denk dat je een beetje in de maling bent genomen.

verzendkosten vanaf thomann zijn maar 8 euro trouwens.

Ik snap de prijspolitiek in nederland op dat vlak ook niet, iedereen snapt toch wel dat met de huidige internet shops (en in dit geval winkel) je niet zoveel meer gaat betalen in nederland. Het is megasimpel, je besteld via de website in duitsland en 2 a 3 dagen later ligt het bij je thuis.

Maar goed, iedereen moet doen wat die wil natuurlijk, maar feit is dat 90 procent van mijn huidige gear uit duitsland komt, niet alleen vanwege de prijs, maar ook vanwege de service en vriendelijkheid van de verkopers in de winkel zelf, maar dat is weer een andere discussie :D

nee, scheelt 155 euro, en je hebt gewoon garantie, sterker nog, volgens mij is de standaard garantie termijn 5 jaar in duitsland. Altans dat krijg ik op al mijn aankopen bij musik produktiv.

ik denk dat je een beetje in de maling bent genomen.

verzendkosten vanaf thomann zijn maar 8 euro trouwens.

Ik snap de prijspolitiek in nederland op dat vlak ook niet, iedereen snapt toch wel dat met de huidige internet shops (en in dit geval winkel) je niet zoveel meer gaat betalen in nederland. Het is megasimpel, je besteld via de website in duitsland en 2 a 3 dagen later ligt het bij je thuis.

Maar goed, iedereen moet doen wat die wil natuurlijk, maar feit is dat 90 procent van mijn huidige gear uit duitsland komt, niet alleen vanwege de prijs, maar ook vanwege de service en vriendelijkheid van de verkopers in de winkel zelf, maar dat is weer een andere discussie :D

Ok van service en vriendelijkheid heb ik niet te klagen, bij jullie lees ik inderdaad wel eens andere dingen ;)..

'k Heb het wel over de USB-versie, die ineens afgeprijsd was in Duitsland en die ik voor iets meer hier kon kopen. Dat prijsverschil(letje) heeft vast wel een andere verklaring dan.. 'k Hoop hem snel te weten! :geslaagd:

Maar inderdaad, zoals je zegt, je kan gewoon online bestellen bij MS en 't staat 'n paar dagen later aan je deur (dikwijls zonder verzendkosten). Als er iets stuk gaat binnen garantie, moet je het dan zelf terugbrengen of hoe zit dat bij MusicStore? Want tjah, dan moet ik maar een paar kilometers verder..

Morel

Morel

Bij Morel Muziek in Veenendaal wordt de MK3 voor 740 euro aangeboden.

Goede prijzen bij Morel en het is ook nog eens een hele leuke winkel met verstand van zaken waar je goed geholpen wordt.

Patrick.

Mijn bestelling bij Thomann is vandaag verstuurd. De Motu 828 MK3 (firewire) blijkt nu maar op 739 euro te komen (volgens de factuur). Op de site zelf staat hij echter nog aan 854 euro.

Gebeurt dat vaker bij Thomann?

garantie en dus reparaties gelden over de gehele EU....

vrije handel he! toch nog ergens goed voor ;)

Mijn bestelling bij Thomann is vandaag verstuurd. De Motu 828 MK3 (firewire) blijkt nu maar op 739 euro te komen (volgens de factuur). Op de site zelf staat hij echter nog aan 854 euro.

Gebeurt dat vaker bij Thomann?

ik heb hem vanochtend besteld bij thomann, hij is nu 715 euro (plus 8 euro verzendkosten).
ik heb 723 euro op de order staan en hij is inmiddels verzonden, dus dat is de prijs die ik ervoor betaald heb. Raar dat die in 1 dag nog weer 16 euro goedkoper is geworden :)

gek dat ze al verzonden zijn, maar op 5 maart pas bij thomann leverbaar zijn...? ik heb zoiets ook met een Alesis Ion gehad ooit, die had ik besteld bij thomann, was verzonden, en 5 maanden later bleek dat ze hem nooi hebben kunnen leveren :S

Back