Sly Dog
Tweak, Sample, Loop.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de 909 aan mij verkopen, zodat je van dat geld zelf weer een mooie 808 kunt scoren...Nou Sly, ruilen? Jou 808 voor mijn 909?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de 909 aan mij verkopen, zodat je van dat geld zelf weer een mooie 808 kunt scoren...Nou Sly, ruilen? Jou 808 voor mijn 909?

Nee niet doen
Geloof mij, én én is de enige reëele optie voor jullie beiden.

was ook niet serieus bedoeld ....of toch wel....Je kunt natuurlijk ook gewoon de 909 aan mij verkopen, zodat je van dat geld zelf weer een mooie 808 kunt scoren...![]()

Ja lekker... ik was als eerste.. en actief op zoek.. kopen ze hem me voor de neus weg... :confused:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar hij ziet mijn post.. reageert erop en verkoopt hem aan een ander.. lekkere SF collega...
.
Tja, maar zo gaat dat nou eenmaal he. Over het algemeen is de eerste die het geld komt brengen degene die koopt. Het komt niet zo vaak meer voor dat mensen zich "aan hun woord houden" en aan jou verkopen ook al komt er iemand met een hoger bod of kan sneller betalen...
Helaas niet nee, zou toch wel netjes zijn vooral omdat hij eerst een reply geeft op mijn zoekertje en hem vervolgens aan iemand anders verkoopt. Maar ja, niet iedereen zit zo in elkaar als ikzelf.
(ziehier).
jep dat is wel een beetje jammer ja!
Maar volgens jou zeggen zou ik dus recht hebben op de eerste 808 die op het forum te koop staat, aangezien ik twee maanden voor jou een 808 zocht(ziehier)
Ja idd.
[/quote]Mij maakt het niet uit hoor, wie het eerst komt heeft mazzel! Ik wacht rustig af en er zal er ooit wel mijn kant op komen!
de mijne blijft nog even van mij, ik zou niet weten wat er als alternatief onder de 300 te krijgen zou zijn... ik snap gewoon niet wat iedereen loopt te budgetten met de 606, het is een Roland-classic. En dan ook nog eens een classic die niet zo uitgemolken is als de 8 of de 9. Individual outputs erin en je bent klaar voor de winter...