Roland TR-606 / TR-808 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Nog steeds op zoek naar een TR 606. Wie heeft er eentje voor mij. Heb er ongeveer €200 voor over.

Ja lekker... ik was als eerste.. en actief op zoek.. kopen ze hem me voor de neus weg... :confused: :duivels: =( :erm: :( :frons:

.
Damn je heb m dus niet? Jammer hoor! Je moet echt een rss feeder hebben op onze marktplaats anders ben je altijd te laat! (en hele dagen achter je pc zitten)

Ja, maar hij ziet mijn post.. reageert erop en verkoopt hem aan een ander.. lekkere SF collega...

Ja, maar hij ziet mijn post.. reageert erop en verkoopt hem aan een ander.. lekkere SF collega...

.
Tja, maar zo gaat dat nou eenmaal he. Over het algemeen is de eerste die het geld komt brengen degene die koopt. Het komt niet zo vaak meer voor dat mensen zich "aan hun woord houden" en aan jou verkopen ook al komt er iemand met een hoger bod of kan sneller betalen...

.
Tja, maar zo gaat dat nou eenmaal he. Over het algemeen is de eerste die het geld komt brengen degene die koopt. Het komt niet zo vaak meer voor dat mensen zich "aan hun woord houden" en aan jou verkopen ook al komt er iemand met een hoger bod of kan sneller betalen...

Helaas niet nee, zou toch wel netjes zijn vooral omdat hij eerst een reply geeft op mijn zoekertje en hem vervolgens aan iemand anders verkoopt. Maar ja, niet iedereen zit zo in elkaar als ikzelf.

Helaas niet nee, zou toch wel netjes zijn vooral omdat hij eerst een reply geeft op mijn zoekertje en hem vervolgens aan iemand anders verkoopt. Maar ja, niet iedereen zit zo in elkaar als ikzelf.

.
jep dat is wel een beetje jammer ja!

Maar volgens jou zeggen zou ik dus recht hebben op de eerste 808 die op het forum te koop staat, aangezien ik twee maanden voor jou een 808 zocht :D (ziehier)

Mij maakt het niet uit hoor, wie het eerst komt heeft mazzel! Ik wacht rustig af en er zal er ooit wel mijn kant op komen!

.
jep dat is wel een beetje jammer ja!

Maar volgens jou zeggen zou ik dus recht hebben op de eerste 808 die op het forum te koop staat, aangezien ik twee maanden voor jou een 808 zocht :D (ziehier)
Ja idd.

Mij maakt het niet uit hoor, wie het eerst komt heeft mazzel! Ik wacht rustig af en er zal er ooit wel mijn kant op komen!
[/quote]
Zo denk ik ook hoor. Het ging mij vooral om zijn reactie op mijn post. Hij zag mijn zoekertje staan, reageert er op om hem vervolgens aan iemand anders te verkopen, dat vond ik wat vreemd.

Niemand een 606 voor mij? 225 euro?

200 a 225 voor een 606 is ook wel erg weinig, dan kan het wel even duren ja....

;)

225 lijkt me een gangbare prijs. 200 is wellicht wat te weinig ja. Anders doe maar een bod dan kijk ik wel afhankelijk van de staat en de accessoires of ik accoord ga.

de mijne blijft nog even van mij, ik zou niet weten wat er als alternatief onder de 300 te krijgen zou zijn... ik snap gewoon niet wat iedereen loopt te budgetten met de 606, het is een Roland-classic. En dan ook nog eens een classic die niet zo uitgemolken is als de 8 of de 9. Individual outputs erin en je bent klaar voor de winter...

de mijne blijft nog even van mij, ik zou niet weten wat er als alternatief onder de 300 te krijgen zou zijn... ik snap gewoon niet wat iedereen loopt te budgetten met de 606, het is een Roland-classic. En dan ook nog eens een classic die niet zo uitgemolken is als de 8 of de 9. Individual outputs erin en je bent klaar voor de winter...

Bekijk de gemiddelde prijs waar ze hier op SF voor weggegaan zijn de afgelopen weken/maanden. Dat is echt wel een stuk onder de 300. De laatste ging vorige week voor mijn neus weg voor 225.

Dat iemand em voor een habbekrats verkoopt maakt nog geen gemiddelde prijs, die zou ik eerder rond 275 stellen, en dat maakt me nog steeds niet echt enthousiast om afscheid er van te doen... zoals ik al zei, echt een goed alternatief is er niet in die prijsklasse. tis een beetje mn laptop-808 :)

Drijf de prijs maar lekker op ja. De gemiddelde marktwaarde is blijkbaar 225, SF, ebay, marktplaats.nl etc. Bovendien noem ik dat geen habbekrats.

:doei:

Status
Please reply by conversation.
Back