Roland TR-606 / TR-808 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Dat iemand em voor een habbekrats verkoopt maakt nog geen gemiddelde prijs, die zou ik eerder rond 275 stellen

Stellen? Een gemiddelde prijs stel je niet, die bereken je. Dat hij voor jou misschien wel 500 euro verzamelwaarde heeft, heeft niets met de marktwaarde te maken.

vergeet niet de verzendkosten ff mee te rekenen met ebay enzo (tenzij binnen NL of DU ofzo). Dat is dan gelijk toch ook weer 30 - 50 erbij (verzekerd en shit).

Ik heb dus net een 606 en vind het echt een lekker alternatief voor de 808. Zeker voor de hats/cymbal (aahh de shhhhhhhhhhh cymbal). De BD is ook wel ok, maar valt bij druk programmeerwerk wel wat buiten de boot (zonder ind. outputs). Daar had ik hem echter niet voor gekocht omdat ik de xbase toch voor de bd gebruik. (EN ik gebruik nu de xbase om de 606 te syncen!).

Misschien laternog een echte 808, maar qua sounds zou het nu eigenlijk niet meer hoeven.

Meestal koop ik idd in DU of NL. Dan vallen de verzendkosten mee. Ik koop nooit uit Japen of zo.. AT en UK zou ook nog kunnen.

met midi? te veel?

ik heb 1350 met kenton kadi, inlusief alle benodigheden uiteraard betaalt, kenton midi inzetten en kopen ben je ook al gauw 350 kwijt, of is dit geen kenton?

Ik vond het een beetje vage gast... weet niet of het kenton is. Bovendien hoef ik geen midi.

met midi? te veel?

ik heb 1350 met kenton kadi, inlusief alle benodigheden uiteraard betaalt, kenton midi inzetten en kopen ben je ook al gauw 350 kwijt, of is dit geen kenton?

.
Ik vind dat ook te veel voor een 808 hoor!

Ik heb niet lang geleden 230 voor mijn 606 betaald met extra outs. Wel zelf opgehaald in A*dam, dus wat extra kosten!

Ennuh klausito, ik zou lekker doorgaan voor een 808 want een 606 is heerlijk, maar ik mis toch wel alle mogelijkheden om de klanken in te stellen etc (en de 808 klinkt tig X dikker!)

.
Ennuh klausito, ik zou lekker doorgaan voor een 808 want een 606 is heerlijk, maar ik mis toch wel alle mogelijkheden om de klanken in te stellen etc (en de 808 klinkt tig X dikker!)

Weet ik, die 808 komt er wel. Nu is Bob Geldop, maar voor een 606 heb ik nog wat euro's en die hoort ook in mijn verzameling thuis. Daarna een 808, later een 909, dan nog een 101. Dan is mijn verzameling compleet.

Heh.. dat ik mijn post niet kan editten.... ik wilde nog even kwijt dat ik tot zolang met mijn drumstation vooruit kan, die komt behoorlijk dicht in de buurt.

ik heb jou ook al 2 keer een pb gestuurd en geen antwoord gekregen.
en je begon zo snel!

Mij of snelle Rick?

ik ook al 1 keer hehe

Ik zoek een TR808.

vriend van mij heeft er eentje extra die gemodded is ...probleem dus dat de mod case weg is
iig alle voices klinken normaal aleen de low tom is veranderd
en dus de org mod case nodig om de sound terug te zetten
verders werktie goed
trig out ook

laat maar wat weten klaus ...geef k je wel zn mail
kan denk ik dus voor een normale prijs van de hand

Ben al een tijdje voorzien in beiden :luv: Deze mag dus dicht. :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back