Je laatste 3 aankopen??

haha.. :D Maar je kunt er ook gewoon naar kijken natuurlijk :)

Ik heb net dat Digitech apparaat ff op de MPC in geplugd.. wordt sinds het nieuwe OS gewoon herkend als USB audio device. 😲 Nog geen idee ook wat ik daarmee zou kunnen doen maar wel mooi dat het kan.. :)

haha.. :D Maar je kunt er ook gewoon naar kijken natuurlijk :)
Haha nou ja ik wil er wel gewoon op spelen uiteraard, maar ik vind zowel de verzopen-in-effecten dingen als die Pink Floyd of Marconi Union vet, maar ook echte rock en glamrock etc. Maar in eerste instantie wil ik eerst gewoon wat basics onder de knie krijgen voordat ik de lat weer te hoog leg en teleurgesteld raak, want er gaat nu eenmaal een hoop bloed, zweet, tranen en tijd inzitten hoe dan ook.

Diverse iOS apps (waaronder de Fabfilter bundel)
Make Noise Morphagene
Macbook Air M1

- Harley Benton powerplant
- Big Muff deluxe bass
- Echobrain

Lekker hoor! 😬

Attachments

• 2B407C4F-2066-4D51-ACFA-54671375B848.jpeg
    2B407C4F-2066-4D51-ACFA-54671375B848.jpeg
    124,4 KB · Bekeken: 101
Wederom veel te veel...

PureMagnetik Ambient Suite (leuke aanbieding voor 13 Euro)
Korg Collection 3
Plugin Boutique Creative MIDI bundle:
- SongWish reMIDI 2
- Midi Madness Software Midi Madness 3
- W.A Production MIDIQ
- Kirnu Interactive Cream
Izotope PhoenixVerb Stereo (gratis)
Cherry Audio MemoryMode
GForce Minimonsta (gratis)
Arturia FX Collection 2

- Fender Champion 600 amp
- Fender Classic Design CC-60S Natural akoestische gitaar
- Standaard

haha.. :D Maar je kunt er ook gewoon naar kijken natuurlijk
Doe ik bij de mijne, ik heb al jaren geen gitaar meer gespeeld maar staat nog steeds in de standaard in de huiskamer als een soort meubelstuk, ziet er mooi uit.
En het geld heb ik niet nodig dus waarom verkopen?

• Novation Circuit Rhythm
  • Beyerdynamic DT 990 Pro Black Edition (80 Ohm)
  • ?
Ik vermoed dat er binnenkort een decksaver voor de Circuit Rhythm bijkomt. Ik heb nog een paar andere ideeën (keyboardstandaard, Zoom Livetrack L-9, Roland System-8), maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

VoiceLive Touch 2 (eindelijk en super leuk!! syncen aan de MPC gaat ook best goed. Eigenlijk steeds twijfel of ik de RC 505 of toch de 300 moest kopen, maar dat gaat waarschijnlijk de RC505 II worden nu)
Roland TR8 (met enige schaamte.. maar best leuk eigenlijk :). Twijfelde ook over de TR8s aangezien ik de 707 al heb).
Midas MR18 (besteld met dikke levertijd)

Back