Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rack ears waren laatst bij Bax 7,-hmmm wat een fail.
heb er 1 voor 130 euries gevonden.
nog 3 bij halen bij Thomann
Alleen de rackears zijn wel weer prijzig.
toen direct 4 setjes gehaald omdat ik dacht dat 4 wasps wel genoeg was....Wt een toewijding, tof hoor! Ik ben alleen een sucker voor origineel, meestal dan toch (ben met een custom rack projectje bezig dus spreek mezelf een beetje tegen hier haha)Deze twee zullen hier niet weggaan, maar wellicht is er 'binnenkort' wel een alternatief voor je. We (een groepje Zyklus enthausiastelingen) zijn bezig een kloon te maken (met instemming van de oorsprongkelijke ontwikkelaars), en het idee is om dit open source te maken: Zelf de onderdelen kopen / kastje & bordjes laten maken op basis van de KiCad files die nu ontwikkeld worden en bouwen maar. De software voor de EPROMs kun je dan als bin downloaden, of als source en aanpassen naar smaak. Het is geen complex machientje gelukkig, electronisch gezien. De software daarintegen.........
130 is helemaal geen geld, nieuw?hmmm wat een fail.
heb er 1 voor 130 euries gevonden.
nog 3 bij halen bij Thomann
Alleen de rackears zijn wel weer prijzig.

Welke expansions heb je er bij genomen? Dat is het nadeel met Nexus.. wil je er nieuwe sounds uit halen dan moet je toch nieuwe expansions kopen (ja ondanks dat je in versie 4 soort van de synth gedeelde kan editen). Als ik alle expansions zou kopen die ik eigenlijk wil en waar ik wat mee kan dan kost Nexus me een dikke €1100.- ReFX Nexus 4.5
Top! Analog en Vintage Synths zijn leuke expansions.@Morty-C-137 Ik heb deze tweedehands overgenomen inclusief Ambient Sci-Fi, Analog 2, Bigtone Signature 3, Cyberpunk, Hollywood Sound FX, Techno en Vintage Synths. Maar standaard zit er ook al genoeg bij. Misschien dat ik er nog een keer de hardstyle/hardcore expansion bij koop, maar voorlopig heb ik genoeg geluid.

Velen hebben echt last van GASvorming.Hahaha yes! Veel bonen == veel GAS
Die is cool .. ik hoop de plus versie [meer en betere mogelijkheden]EHX superego

Hardstikke nornaal toch, geld moet rollen, de inflatie bestreden worden enzovoorts enzovoortsVelen hebben echt last van GASvorming.
Normaliseer je geldgang eens even.![]()

Doe ik, heb ook nog een HD25 kabel gekocht en 2 Pioneer Toraiz koffers.Velen hebben echt last van GASvorming.
Normaliseer je geldgang eens even.![]()