Je laatste 3 aankopen??

ALA Razor
ALA Rings
en natuurlijk onmiddelijk de SSL UF-1 in order gezet.

Deze twee zullen hier niet weggaan, maar wellicht is er 'binnenkort' wel een alternatief voor je. We (een groepje Zyklus enthausiastelingen) zijn bezig een kloon te maken (met instemming van de oorsprongkelijke ontwikkelaars), en het idee is om dit open source te maken: Zelf de onderdelen kopen / kastje & bordjes laten maken op basis van de KiCad files die nu ontwikkeld worden en bouwen maar. De software voor de EPROMs kun je dan als bin downloaden, of als source en aanpassen naar smaak. Het is geen complex machientje gelukkig, electronisch gezien. De software daarintegen.........
Wt een toewijding, tof hoor! Ik ben alleen een sucker voor origineel, meestal dan toch (ben met een custom rack projectje bezig dus spreek mezelf een beetje tegen hier haha)

Nee is geen geld.
Net bericht dat hij hem toch houd.
Ik overweeg 4 voice Wespen nest. Die kun je in een BH go rack doen.
Of met rackoren in een kleine rackstand.

Vind die elastieke bassen en AFX achtige leads erg fraai.
En denk dat juist die digitale osc in die 4 voice wel wenselijk zijn.
Ik bedoel stel je voor 4 Model D's das niet te doen live.
Die moet je constant tunen.

- ReFX Nexus 4.5
Welke expansions heb je er bij genomen? Dat is het nadeel met Nexus.. wil je er nieuwe sounds uit halen dan moet je toch nieuwe expansions kopen (ja ondanks dat je in versie 4 soort van de synth gedeelde kan editen). Als ik alle expansions zou kopen die ik eigenlijk wil en waar ik wat mee kan dan kost Nexus me een dikke €1100.

Wel vind ik de sounds van goede kwaliteit en het voordeel is dat het allemaal snel laadt en omdat het een ROMPLER is vreet het nauwelijks CPU. Kan er zo een nummer mee in elkaar flatsen met een goede 24 sporen zonder dat mn computer pijn heeft. En, zo cliche als het klinkt, de sounds zijn inderdaad 'production ready' (wel even het overtollige reverb gebruik terug schroeven in de mix).

@Morty-C-137 Ik heb deze tweedehands overgenomen inclusief Ambient Sci-Fi, Analog 2, Bigtone Signature 3, Cyberpunk, Hollywood Sound FX, Techno en Vintage Synths. Maar standaard zit er ook al genoeg bij. Misschien dat ik er nog een keer de hardstyle/hardcore expansion bij koop, maar voorlopig heb ik genoeg geluid.

@Morty-C-137 Ik heb deze tweedehands overgenomen inclusief Ambient Sci-Fi, Analog 2, Bigtone Signature 3, Cyberpunk, Hollywood Sound FX, Techno en Vintage Synths. Maar standaard zit er ook al genoeg bij. Misschien dat ik er nog een keer de hardstyle/hardcore expansion bij koop, maar voorlopig heb ik genoeg geluid.
Top! Analog en Vintage Synths zijn leuke expansions.

EHX superego
EHX tri send
Uher report monitor 4200
Basf banden
Analog Keys
Big Muff geruild tegen UAD starlight delay

• Duimpje
Duimpjes: Vic
EHX superego
Die is cool .. ik hoop de plus versie [meer en betere mogelijkheden]
De plus versie heb ik namelijk ook , en kan er eigenlijk niet meer zonder.
Helemaal mooi als je een goedkope multifx [ bij een goede dure hoor je het verschil namelijk niet] over de send return stuurt.
Dan gaat er een wereld open........
Overigens , elke hardware fx moet eigenlijk een send return hebben ,waarmee je het wet signaal kunt manipuleren ;)

Yes de SuperEgoPlus, die heb ik nodig om mijn kleine mannelijke been te compenseren :-)
Mooi om te horen, koop er wel een cheapo bh multifx erbij.
Echt to dat hij jouw goed bevalt.
Ik ben echt gek op send /returns in fx ook bv in mijn Memoryboyz deluze.
Dat opend deuren zoals bv analoge shimmer reverb.

Back