klinkske
boeketje voor de vrouw
Ja ik heb een probleem. Ik heb namelijk al sinds maanden nog maar 1 ding gekocht en geld uitgeven voelt aan als pijn.Velen hebben echt last van GASvorming.
Normaliseer je geldgang eens even.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik heb een probleem. Ik heb namelijk al sinds maanden nog maar 1 ding gekocht en geld uitgeven voelt aan als pijn.Velen hebben echt last van GASvorming.
Normaliseer je geldgang eens even.![]()

De BigSky...
Maar ja... ik had het boek 'Switched On' vorig jaar voor mijn sinterverjaarkerst gekregen en blijkbaar heeft mij dat geïnspireerd tot de aankoop van een Moog. Best duur spul maar gelukkig maken ze de Mavis en die was bij Thomann 299 euro. Moest bijna 3 weken wachten, maar ben er heel blij mee. Klinkt geweldig en heeft voor zo'n klein ding best wat te bieden. Fijn patchveld erbij waarmee je 'm ook kunt verbinden met eurorack. Echt een leuk ding! Nice! Ik heb sinds kort de Analog keys.analog 4 mk1
Digitone (weggedaan voor de a4, maar vond hem toch te leuk, dus weer terug![]()
GEM Caravan?Behringer TD3 MO
Behringer Edge
Caravan

ik heb de boot altijd afgehouden omdat ik ze te duur vond destijds. Moest ook al m’n hardware wegdoen toen we ons 2e kindje kregen. Inmiddels zijn we 13 jaar verder en hebben we een nieuw huis met eigen kantoorruimte (waarvan ik altijd al riep; bij genoeg ruimte haal ik alles weer in huis). Met COVID begon t weer te jeuken. Eerst ander leuk spul gekocht (oa Yamaha rm1x) en een digitakt, en TOEN was t gedaan. Alles weg, en alleen elektrons in tha house. Het plezier met die bakken is ongeevenaard, lekker hands on, zonder daw kutten is het leukste dat er is! Plezier in muziek maken is weer terug, voelde lang aan als werk, maar nu niet meer…Nice! Ik heb sinds kort de Analog keys.
Was nooit een Elektron Fan maar ben dik tevreden.
Wat een toffe synth.
Analog Keys
UAFX Starlight
UAFX Golden
Volca Modular (3e)
Hoe bevalt deze?Plugin Alliance The Oven
Cool, daar mag je wel een review van maken aub (OB-X8 op de inputs)Boss DM-101

Moet lukken. Ik verwacht hem eind van de week binnen.Cool, daar mag je wel een review van maken aub (OB-X8 op de inputs)![]()