Hoe minder hoe beter eigenlijk, ik vind patchbays echt afschuwelijk want het verdubbelt meteen de hoeveelheid snoerenellende. Al heb ik er nu wel (met tegenzin) 1 in gebruik, om 2 trossen 8x jack naar DB25 kabels in goede banen te leiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het leven begint pas vanaf 6 patchbays![]()
Yes die insert bordjes zijn handig. Daar heb ik er veel can.Dan ben ik blij dat mijn jack Neutriks losse kaartjes hebben, omkeerbaar. En dan nog uitwisselbaar ook voor meer exotische varianten zoals insert breakouts.
Hoe minder hoe beter eigenlijk, ik vind patchbays echt afschuwelijk want het verdubbelt meteen de hoeveelheid snoerenellende. Al heb ik er nu wel (met tegenzin) 1 in gebruik, om 2 trossen 8x jack naar DB25 kabels in goede banen te leiden.
Ik doe dat allemaal via mijn DAW.Ja heb net nog eens 250 euro aan snoer elende gekocht.
Maar goed kan me geen leven zonder patch bays voorstellen.
Alle outboard er pre routed op en dan kun je her-routen naar wens.
Inserts en sidechaines erop zodat je makkelijk een filter erop kunt doen of fx er bij kan patchen.
Yes. Inmiddels bij mij in de studioDie van Marktplaats?
Die ziet er nog helemaal tiptop uit.Ik kan melden dat het werkt op pc (win 11) als OS X 14 op een Mac Studio.Dat ga ik proberen![]()