Je laatste 3 aankopen??

Ik was begonnen met jammen een hele poos geleden en gister pas gestopt, It happens. ;)

Kocht ook nog de SH-5 filter voor de system 500.
Op enkele Roland sites staat de system 500 als discontinued, op andere niet.
Wel lijkt Thomann een hoop modules niet meer te verkopen.
Jammer als het zo is het is of was Rolands laatste echt analoge synth.

Was het niet een malekko unit met het Roland merkje erop?
Ik was begonnen met jammen een hele poos geleden en gister pas gestopt, It happens. ;)

Kocht ook nog de SH-5 filter voor de system 500.
Op enkele Roland sites staat de system 500 als discontinued, op andere niet.
Wel lijkt Thomann een hoop modules niet meer te verkopen.
Jammer als het zo is het is of was Rolands laatste echt analoge synth.

Vraag me af hoevelen er muziek kunnen maken eens uit de stekker.

Ik heb nog een akoestische gitaar, kazoo, mondharmonica en wat van die shakers in eivorm die eventueel anaal in te brengen zijn als het echt unplugged moet zijn. Niet dat dat ergens naar klinkt verder, maar we kunnen in elk geval LOS.

Laatst gewijzigd:
Deluge.. :okdan: Ik heb een redelijke songbasis / arrangement verzameling gemaakt sinds ik em heb opgeladen.. (maandje terug)

Verder gitaar en saxofoon (vooral die laatste is een probleem volgens de buren.. kon ik em maar uitpluggen..)

Instrumenten waarbij je niet noodzakelijkerwijs een stekker moet gebruiken, maar ook werken op batterijen zijn dan best een uitkomst. :eureka:

:D

Vraag me af hoevelen er muziek kunnen maken eens uit de stekker.
Muziek zonder batterijen? Dat klinkt toch helemaal niet. Ik heb wel force to scale, midichord packs en ai dat een melodietje voor me maakt.
Wat ik mis aan muziekaaaalieteit vul ik wel aan met nieuwe outboard, synths en fx.
zo kan ik lekker vaak in dit topic posten :-)

Ik ben benieuwd naar de sound en de workflow. Ik heb al meer dan 5 vierkante meter modulair staan dus het is nou niet dat ik iets mis….

Ik heb ook wel een dikke modular maar mijn 4 baby Buchla's zijn toch een aparte wereld.
Maar goed ben benieuwd.

Wat maakt die Volca Modulars zo leuk/anders? Ik vind ze er nogal priegelig uitzien maar laat me graag verrassen.

Ze zijn ook wat priegelig. Als dat niets vind dan zeker overslaan.
Veel lui ditchen de volca modular snel weer.
Denken dat het pallet klein is.

Zelf heb ik een enorme klik met de sound.
Eerst 1 en dan alle sounds en opties leren.
Daarna 4....
Anders wellicht omdat het West Coast, 2 op fm, wave folder door lowpass gate is.
Heel organisch wat je eruit krijgt.

Heb wel al 2 Ai synthesis lowpass gate pcb's voor mijn modular besteld.

Voorbeeld:

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Super vet ding. Ben helemaal fan....
Ben benieuwd of je er ook bio experimenten mee gaat doen. :-)
Ik ben wat demo's gaan checken aan de hand van jullie positieve commentaren maar erg weinig wat me tot nu toe over de streep trekt?

Back