Je laatste 3 aankopen??

Origineel geplaatst door elektrovolt
oude verrotte schotse doedelzak
middeleeuwse doedelzak

Is dat voor de sier of maak je dr serieus vintage-electroclash mee ofzo? :biertje:

Laatste aankopen:

-Yamaha PSS780
-Philips PMC100
-Korg D4
-Behringer UB1202
-Casio SK1 (moet nog binnenkomen)
-Redsound Darkstar XP2 (moet nog binnenkomen)
-Korg MS2000R (heb ik een optie op genomen)

Phochos

Origineel geplaatst door Sly Dog
Is dat voor de sier of maak je dr serieus vintage-electroclash mee ofzo? :biertje:

:) ik ben gek op allerlei vage oude instrumenten, en ben de laatste tijd flink aan het experimenteren met een combinatie van gitaar, concertina, bas en synthesizers, en dan een beetje iers / middeleeuws ofzo 8)

-MAM VF11 vocoder
-Dave Smith Instruments Poly Evolver Rack
-Yamaha CS-60

... als het zwikkie weer draait, post ik wel 'n keertje wat demo.

:confused: Jeez', Hallucinator, heb jij 2x de Andromeda en 2x de JP-8080?!!

:D

Attachments

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    35 KB · Bekeken: 125
Des te minder toestelletjes je koopt, des te meer je creativiteit rolt ... en des te leuker de zeldzame aankopen :)
Enfin, mn laatste aankoop was een MPC4000 2 jaar geleden. Vorig jaar kocht ik een DIGI001 die ondertussen al trug verpatst is ... En ... :erm: .... ff denken ... Oh ja! Een Apacer Megasteno :D Echt een cruciaal toestelletje als je veel met samples werkt. MPC naar PC, PC naar lappie en vica versa. En ook supperhandeg om samples en andere grappen met vrienden uit te wisselen.
Ik koop ook frequent 2dehands sample & dj materiaal op the good ol´ Mr. Vinyl :dj:. Op rommelmarkten, beurzen, andere locale wekelijkse markten (bv Heist od berg, Antwerpen, Halle, ... Iemand nog suggesties omtrent markten?) en internet.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Haha, te gek! Helemaal into wavetable-synthese? :D

Mwog... http://www.synthmusic.info (1 microwave is nog bij de reparateur... vandaar dat gat in het rack)

Als die klaar is: 32 stemmige wavetable synth met prettig klinkend analoog filter voor minder dan 1200 euro. Doe dat maar s na!

:D

Back