Iemand moet voorkomen dat het welke synths heb je ooit gehad topic doodbloedt natuurlijkNou, om de trilogie compleet te maken heb ik ook de Digitone II maar besteld. Wie had ooit nog kunnen denken dat ik nogmaals een Elektron fase zou doormaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iemand moet voorkomen dat het welke synths heb je ooit gehad topic doodbloedt natuurlijkNou, om de trilogie compleet te maken heb ik ook de Digitone II maar besteld. Wie had ooit nog kunnen denken dat ik nogmaals een Elektron fase zou doormaken.
Het goed is om fouten te maken.. zolang het laatste maar niet is. Aan de andere kant zou dit ook zomaar je laatste aankoop kunnen worden...Nou, om de trilogie compleet te maken heb ik ook de Digitone II maar besteld. Wie had ooit nog kunnen denken dat ik nogmaals een Elektron fase zou doormaken.

Haha, dat lezen we hier wel regelmatig.Mijn laatste 3 aankopen zijn
- TB-303
- MemoryMoog + LAMM
- Fairlight CMI IIx
En dan bedoel ik ook laatste![]()

Nee hoor, printje moet eerst nog bestukt worden en dan de bedrading.ga je die cv gate zelf plaatsen? ik heb t laten doen, een 800dv openen is wat anders dan n 700S![]()
Ben benieuwd naar de (laser) shootout. Al mijn phasers zijn flink verschillendWarm Audio Jet Phaser
Warm Audio Phasor 2
Behringer Bi-Phase
Ik had een phaser nodig..
Wow.. Ali is gewoon sneller dan Thomann of Music Store. Ze werden verzonden vanuit Duitsland maar zijn net binnengekomen.. Geen idee hoe ze dat doen maar geen inklaringskosten en BTW en ook geen verzendkosten. Misschien is alles doorberekend in de prijs maar die was al extreem laag.Mijn laatste 4 bestelling komen er aan. Lichtorgels van Ali.. als jullie niks meer van me vernemen hier, dan weten jullie genoeg.. @klinkske
![]()
2 stücke 200 W LED Bar Strobe Licht RGB 3in1 192 Partition DMX Super Helle Dj Waschen Bar Strobe Bühne lichteffekte - AliExpress 39
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Zie video:![]()
2 stücke 200 W LED Bar Strobe Licht RGB 3in1 192 Partition DMX Super Helle Dj Waschen Bar Strobe Bühne lichteffekte - AliExpress 39
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Schimmige constructies idd. Natuurlijk kun je geen BTW factuur leveren aan een klant in een land als daar geen BTW wordt afgedragen.Geen inklaringskosten omdat het vanuit Duitsland is. BTW zou wel moeten, tenzij je het als bedrijf gekocht hebt en dan is het intracommunautair (doe die maar in Scrabble) met verlegde BTW. Maar Aliexpress geeft sinds een aantal jaren altijd een prijs inc BTW op. Die vervolgens 99% zeker niet correct administratief ingegeven wordt, maar vanuit ons standpunt is er dus BTW op betaald.
Dat van die 99% is mijn ervaring als ik als bedrijf een BTW factuur vraag aan een Aliexpress verkoper. Dan beginnen ze zicht in duizend bochten te wringen, maar een bruikbare BTW factuur krijg je nooit. Anders is het op grote broer Alibaba, daar zijn ze gewoon om zich als serieuze business te gedragen.
Xiaomi is known for its Mi Laser Projector, often cited as the world's first ultra-short throw laser projector with advanced ALPD technology. This projector can display large, high-quality images (up to 150 inches) at a very short distance. It utilizes a compact, minimalist design and offers features like voice control and a Bluetooth remote.