Je laatste 3 aankopen??

Schimmige constructies idd. Natuurlijk kun je geen BTW factuur leveren aan een klant in een land als daar geen BTW wordt afgedragen.
Maar op het moment dat je het koopt op Aliexpress (ook als het in China is, ik heb het even niet over de Europese magazijnen) staat er wel heel expliciet dat de prijs inclusief 21pct BTW is. Tot je een BTW factuur vraagt, dan doen ze er alles aan om geen bruikbare factuur te leveren tot het censureren van je bedrijfsnaam/BTWnr toe...

Oh.. idd. Ik zie het nu. :D Tja.. ik zou ook niet teveel verwachten van de 90 dagen gratis retous policy of garantie.

1755378533926.png

Heb van het in China gevestigde merk Marslite weleens wat gekocht (zelf geïmporteerd). Maar buiten Ali om. Een soort balk met 4 moving heads. Waarvan sommige lampen iedere keer een afwijkende positie kregen durende gebruik. Ik had er eerder 2 van geleverd gekregen en deze werkten al 2 jaar naar behoren. Deze dus niet. Dat is toen samen na wat contact met ze opgelost. Iets met een afstelling van tandriemen die niet goed was. Kennelijk was ik niet de eerste die die klacht had want de hele procedure was keurig in een handleiding vastgelegd. Maar als je niet handig bent en niet over het juiste gereedschap beschikt vrees ik dat ze je zoiets niet naar China laten terugsturen voor service :D. Alleen daarom al, don't shop overseas.. Maar met dit soort dingen, cheap maar dan met veel betere specs dan alles wat erhier in de EU verkrijgbaar is, durf ik wel een gokje te wagen. Ik voer dit ook niet op trouwens.. Ik zie het een beetje als tweedehands aankopen..

Laatst gewijzigd:
Tijd om de overstap naar software te maken:
* Een beest van een fluisterstille PC / DAW
* Cubase 14
* Motu M2
* Arturia KeyLab 49

Wie weet, binnenkort de huidige hardware (deels) in de verkoop......

ff de Ali orgels getest.. Ze doen het.. (en het huis staat nog. :D)
De andere aankopen van Shehdz (op Ali), 2 x rookmachinie doet 1 het niet.. benieuwd hoe dit af gaat lopen. Net contact gezocht met ze.

ff vlug een paar chases gemaakt.. Echt echt mega bright die lichtorgels!! :okdan:

Laatst gewijzigd:
ff de Ali orgels getest.. Ze doen het.. (en het huis staat nog. :D)
De andere aankopen van Shehdz (op Ali), 2 x rookmachinie doet 1 het niet.. benieuwd hoe dit af gaat lopen. Net contact gezocht met ze.

ff vlug een paar chases gemaakt.. Echt echt mega bright die lichtorgels!! :okdan:

zo die zijn inderdaad wel goed fel, naast het brand gevaar mag je ook zonnebrillen weg gaan geven aan mensen met epilepsie bij je shows volgens mij :P
overigens is ieder elektronisch aparaat een rookmachines... de meeste kunnen dit maar 1x echter

mocht je nog een keer ook met een beamer/projector aan de slag willen gaan kan ik mijn eigen app ook aanraden voor lekker flashie visuals(voice of art) ff lekker schaamteloze zelfpromotie :D

zo die zijn inderdaad wel goed fel, naast het brand gevaar mag je ook zonnebrillen weg gaan geven aan mensen met epilepsie bij je shows volgens mij :P
overigens is ieder elektronisch aparaat een rookmachines... de meeste kunnen dit maar 1x echter

mocht je nog een keer ook met een beamer/projector aan de slag willen gaan kan ik mijn eigen app ook aanraden voor lekker flashie visuals(voice of art) ff lekker schaamteloze zelfpromotie :D
Haha, ja.. de stobe gebruik ik niet altijd maar die is wel erg heftig. RGB en de Witte SMD leds gaan dan ook aan. 800watt!!
Maar gelukkig kan ik groepen ook dimmen in de aansturing.

Had geloof ik jouw app aleens gezien.. ik gebruik de beamer eigenlijk nauwerlijks, best veel werk ook om op te stellen. Heels soms als er om gevraagd wordt voor video's of fotos.. dan zet ik vaak tot dat moment shaders op, die kan ik in het DJ programma afwisselend voorbij laten komen of aanroepen.. of iets anders rust gevends als een open haard bv...

Laatst gewijzigd:
Ben benieuwd naar de (laser) shootout. Al mijn phasers zijn flink verschillend
Heb net een nieuwe werkende dual phaser binnengekregen.

Kan het volgende zeggen, Warm audio Phaser 2 klinkt veel mooier, geen ongewenste bijgeluiden die sommige phasers nog wel eens kunnen maken, bereik van de knoppen is groter en langzame sweeps zijn langzamer dan de dual phase.

De Jet Phaser is een beetje te wild voor mij en heeft wat van die typische 'schuurgeluiden' tijdens zijn fase verschuiving.

Warm Audio is duidelijk de winnaar als het om een mooie schone phaser sound gaat, daarnaast door het grotere bereik van speed, depth en feedback ook makkelijker om coole snellere phaser effecten in te draaien wat ritmisch erg interessant klinkt.

Heb net een nieuwe werkende dual phaser binnengekregen.

Kan het volgende zeggen, Warm audio Phaser 2 klinkt veel mooier, geen ongewenste bijgeluiden die sommige phasers nog wel eens kunnen maken, bereik van de knoppen is groter en langzame sweeps zijn langzamer dan de dual phase.

De Jet Phaser is een beetje te wild voor mij en heeft wat van die typische 'schuurgeluiden' tijdens zijn fase verschuiving.

Warm Audio is duidelijk de winnaar als het om een mooie schone phaser sound gaat, daarnaast door het grotere bereik van speed, depth en feedback ook makkelijker om coole snellere phaser effecten in te draaien wat ritmisch erg interessant klinkt.
Nou, ik geloof dat mijn Jet Phaser dan een maandagochtend exemplaar is. Goeie fuzz maar beperkte phaser en met gitaar een enorme tonesucker. Gelijk de UliDual erachteraan gedaan: veel leuker (ook met een fuzz er bij).

Wat jaren 80 bij elkaar gesprokkeld. Yamaha RM1X, Korg Triton LE, Novation K Station. Totaal kosten plaatje 400 euro's.

Terug naar Thoman gaan Behringer RD-78 en de Dual Phase. (zijn wel prima maar voegen niets toe aan mijn set-up)
:D:D:halleluja

Wat jaren 80 bij elkaar gesprokkeld. Yamaha RM1X, Korg Triton LE, Novation K Station. Totaal kosten plaatje 400 euro's.

Terug naar Thoman gaan Behringer RD-78 en de Dual Phase. (zijn wel prima maar voegen niets toe aan mijn set-up)
Dat is niet veel geld voor die drie apparaten bij elkaar, hele leuke apparaten, de eerste en derde heb ik in het verleden ook gehad. Een Triton LE zou ik ook nog wel willen hebben.

Oke oke jaren 90 dan.

Waldorf wave 😛
Moog messenger
arp oddesey
arp avatar
sequential Pro one
Akai mpc 60
Akai mpc 3000
oberheim OB-X8
alesis andromeda
Sequentix Circlon
Dude! Een Wave?! 😳

Waldorf wave 😛
Moog messenger
arp oddesey
arp avatar
sequential Pro one
Akai mpc 60
Akai mpc 3000
oberheim OB-X8
alesis andromeda
Sequentix Circlon
amai, top!! allemaal op 1 dag gekocht? ;-) daar doe ik minstens 5 jaar over:halleluja

Back