Dnomyar
BAMKNAL
Quickdisk overleden, gotek floppy emulator in de testfase.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

M'n aanbod vervalt helaas. Ik heb hem terug gestuurd.oh nice! Ik heb em ook op het oog sinds mijn Novation 61SL is staring to fail on me. Het keyboard niet, maar het scherm is al niet leesbaar meer en de mod/pitchwheel zend vaak uit zichzelf data. Maar ik ben ZO gehecht and dat semi-weighted Fatar key bed wat heel weinig controllers tegenwoordig lijken te hebben. Voor mij is dat DE feel tussen synth-action en full-on-piano-hammer-action in. Perfect gewoon. Ik lees dat de Arturia synth action keys heeft?

De pro-c is ook erg goed dus niet de ergste om per ongeluk aan te klikken.- Arturia Keylab mk3, met dank aan kortingscode van forumlid
- Fabfilter Pro-L met pre-BF-korting (en per ongeluk Pro-C omdat ik de verkeerde aanklikte)
- Korg M1-pluging, met BF-korting (zodat ik eindelijk kan stoppen met wel-niet-wel-niet-wikken bij elke M1 die hier voorbijkomt op het forum of op Marktplaats)
Ah das jammer dat hij uiteindelijk geen match was voor je. Ja als je iets in een lade wilt kan je misschien beter een goed keybed er in zetten maar niet een uitgebreide controller. En dan gewoon een midi controller met een paar draai koppen en faders los op je desk.M'n aanbod vervalt helaas. Ik heb hem terug gestuurd.
Keybed was ok, maar de rotary knoppen voelden veel te stijf om te bedienen en het werd (nog) niet beter.
De layout past ook niet zo goed bij m'n nieuwe bureau kwam ik achter. Ik moet de lade zover uitschuiven voor de rotary knobs en het display dat ik bijna 80cm van m'n beeldschermen af kwam te zitten.
Ik weet nog niet wat ik nu ga kopen, maar wil m'n 'oude' LaunchKey 49 mk4 eerst weer gaan gebruiken om een betere opstelling te vinden.
Mogelijk komt er een Push 3 controller voor Ableton Live bediening, al is die nog wel heul duur (zelfs met korting) en ook best weer een groot ding op je desk.
Morgen misschien maar even een mockup maken om te kijken waar ik hem fatsoenlijk kwijt kan.
)
)
)
)
Ben benieuwd, foto’s!Behringer Halos
Erica synths Fusion modulator
3 Tier mantis: ga er trachten 3 x Eurorack Go in te bouwen. als het lukt ga ik in totaal 6 x Eurorack Go te plaatsen (2 x 3)
Zal het ook even in de juiste thread zettenLaatste 4 aankopen:
- EMS Synthi 100
- Kraftwerk Sennheiser VSM 201 grey
- Kraftwerk Sennheiser VSM 201 black
- Sennheiser VSM 201

* een gitaar (Strat copy uit het faillissement van Play Music Today. Spullen van PMT gaan nu weg voor weinig bij Gear4music)