Je laatste 3 aankopen??

Graag een link naar de site.

Gewoon via

:)

Het zal even zoeken worden naar de merknamen die PMT had, daar zullen de meeste koopjes zijn te vinden. Hetzelfde als wat bv. Thomann doet, die verkopen dingen onder de naam van "Harley Benton", "Millennium", "sssnake", etc. PMT deed dat ook. Kon de gitaar trouwens alleen nog krijgen in het zwart, ze hadden eerder nog andere kleuren. Toen ik het bestelde anderhalf week geleden had Gear4music nog 20+ op voorraad, maar zijn nu uitverkocht. Andere artikelen wellicht nog wel te verkrijgen, maar zoals gezegd zal het wel zoeken worden.

Nog onderweg:
- Push 3 controller (jaja, toch maar 'all in' om Ableton Live wat meer naar een hardware ervaring te krijgen, die 20% korting was het duwtje wat ik nog nodig had)
- Stofkap voor bovenstaande (UDG gekozen die was wat goeiekoper dan de decksaver, geen idee of het wat is, dat merken we wel)
- 9v adapter voor m'n Zoom B3. De oude had na 15? jaar de geest gegeven. Helaas had ik natuurlijk geen spare bij me, maar gelukkig wel A4 batterijen. Beetje met samengeknepen billen opgetreden, want ik wist niet hoe lang die het uit zouden houden, maar het ging goed.

- Een Portabellabz.be The Stoned Marten aux-card om in mijn Easel te pluggen (ADSR/LPG&Mixer)
- Een Syntax CVGT-1 om met de eurocrack te kunnen praten
- ADDAC 112 VC Looper/Granulator

- E-mu Xboard61. Ik had er al 1, maar die werkt enkel op batterijen. Die kan nu als reserve dienen.
- ZuluSCSI Pico Slim + SCSI-kabel + 64GB SD-kaartje (en de verkoper heeft die SD vol met E4B-banken gezet, zodat ik voor maanden zoet ben :mega:)
- Een kabeltje om mijn laptop op de sampler aan te sluiten.

De verkoper van de ZuluSCSI was ook zo vriendelijk om de nodige floppies mee te sturen, zodat ik mijn E-mu E5000 Ultra kon upgraden naar 4.70.
In tegenstelling met de vorige keer, is de upgrade deze keer zonder problemen verlopen. 8)

- Chase Bliss Brothers AM overdrive pedaal (BF actie)
- Lunacy Audio BEAM: Complete Benn Jordan Bundle (BF actie)
- Lunacy Audio BEAM: Complete your BEAM Bundle (BF actie)

Kon het niet laten..

Nieuwe Cre8audio Niftykeyz (kapotte staat hier nu te koop)
H&K Ampman Modern
AKG instrument microfoon

D16 Classic boxes, Punchbox, en Lush.

Lush 2 is momenteel $49 bij Sweetwater, goedkoper heb ik die nog niet gezien.

10 lithium aa batterijen voor tr geheugens. Een 9v lithium voor cr geheugen. Ben dat uitlopen van alkaline beu. Het is begot ver 2026, wat een shit.

Een beatstep pro cable kit en een witte usb kabel voor mijn koper vd beatstep, want ik vind enkele accessoires niet en heb ze hem gestuurd. Duur foutje 😅 vergeleken met de waarde vh speeltje 2e hands. Maar ik probeer mijn kopers te behandelen zoals ik wil behandeld worden indien mogelijk

Roland vp330. Stond al maanden te koop, niemand wou m. Dus maar opgehaald en ziet er echt heel goed uit. Zwijgen we nog over de prijs… wat n koopje. Zo zie je maar, Behringer is alweer geslaagd om na hun wannabe me een echte te doen kopen.

u-he - Zebra Legacy
u-he - Hive 2
Expressive E - Aura, Delta en Halo (Hive 2 Expressive Suite)
Steinberg - Cubase 15 (tot mijn verrassing gratis, vanwege grace period, daardoor voor € 57,84 van 13 naar 15...)

Zoom ms70 CDR+ om wat los met de microfreak te dollen
Erica synths Stereo Delay
Bitwig licentie voor Bitwig 6 (was al een hele tijd geleden)
Novation Lauch Control Mk3 (mooie prijs via Amazon)

10 lithium aa batterijen voor tr geheugens. Een 9v lithium voor cr geheugen. Ben dat uitlopen van alkaline beu. Het is begot ver 2026, wat een shit.
Eindelijk nog iemand die doorheeft dat er alternatieven voor alkaline zijn die niet gaan lekken en vreten. En de meeste zijn nog oplaadbaar ook. Lithium, NiMh, gewoon een betere keuze dan alkaline in je precious spullen.

10 lithium aa batterijen voor tr geheugens.

NiMh en ik zijn geen vrienden. Heb hier 12 AA batterijen die "HIGH" aangeven, na een keer of vijf te zijn opgeladen, en niet meer op te laden zijn.
Ben dus benieuwd naar deze lithium aa batterijen. Heb je een link waar je ze gekocht hebt?

NiMh en ik zijn geen vrienden. Heb hier 12 AA batterijen die "HIGH" aangeven, na een keer of vijf te zijn opgeladen, en niet meer op te laden zijn.
Ben dus benieuwd naar deze lithium aa batterijen. Heb je een link waar je ze gekocht hebt?
Altijd alle vol weg zetten het is niet zo erg als met loodaccu`s maar als je de andere soorten ook te lang leeg laat staan is het ook afgelopen.

Met opladen ga ik me niet bezig houden. Eens “leeg” koop ik nieuwe. Denk ik. Ik ga er vanuit dat ze jaren meegaan als geheugen. Die ik eerst kocht zijn nt meer beschikbaar. Ik kocht vandaag deze als kado

Back