flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
- teenage mic
- octatrack
- optomix
- octatrack
- optomix
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Graag een link naar de site.

)
Eindelijk nog iemand die doorheeft dat er alternatieven voor alkaline zijn die niet gaan lekken en vreten. En de meeste zijn nog oplaadbaar ook. Lithium, NiMh, gewoon een betere keuze dan alkaline in je precious spullen.10 lithium aa batterijen voor tr geheugens. Een 9v lithium voor cr geheugen. Ben dat uitlopen van alkaline beu. Het is begot ver 2026, wat een shit.
10 lithium aa batterijen voor tr geheugens.
Altijd alle vol weg zetten het is niet zo erg als met loodaccu`s maar als je de andere soorten ook te lang leeg laat staan is het ook afgelopen.NiMh en ik zijn geen vrienden. Heb hier 12 AA batterijen die "HIGH" aangeven, na een keer of vijf te zijn opgeladen, en niet meer op te laden zijn.
Ben dus benieuwd naar deze lithium aa batterijen. Heb je een link waar je ze gekocht hebt?
Met opladen ga ik me niet bezig houden. Eens “leeg” koop ik nieuwe. Denk ik. Ik ga er vanuit dat ze jaren meegaan als geheugen. Die ik eerst kocht zijn nt meer beschikbaar. Ik kocht vandaag deze als kadoNiMh en ik zijn geen vrienden. Heb hier 12 AA batterijen die "HIGH" aangeven, na een keer of vijf te zijn opgeladen, en niet meer op te laden zijn.
Ben dus benieuwd naar deze lithium aa batterijen. Heb je een link waar je ze gekocht hebt?
Hoe is de update voor je naar Cubase 15? Merk je veel verbetering en vooruitgang? Ik neem aan dat je van 14 komt…?Upgrade Cubase 15 Pro
Acustica Audio Cadet
XLN Addictive Drums