Je laatste 3 aankopen??

Xaoc Devices Samarkanda, Weaver Modular Forest, 4ms in/out

- MPC Sample
- Kabeltje om dat ding aan m'n JBL boxje te hangen
- Frikandel speciaal.

Frikanduli met namaak uitjes

Gravity 4 tier keyboard stand
Nieuwe kabel en oorkussens voor DT770 hoofdtelefoon
Happy Nerding FX aid pro

Scherm­afbeelding 2026-05-07 om 22.12.19.png

In aanschaf (vakantiegeld)

Benieuwd naar je mening over het Elta-filter...
Die is heel fijn. Ik heb hem al eens eerder gehad (de Mk1), maar toen had ik er niet echt een toepassing voor dus uiteindelijk weer weggedaan. Nu wilde ik een master filter over de Perfourmer (die heeft alleen een filter per voice, maar niet over het geheel) en heb meteen een nieuwe gehaald (Mk2).

Minijack naar 2x mono jack

Ride of storm eurorack line from and to eurorack.

Sennheiser hd25 kabel. Want mijn kat heeft die gesloopt.

Volca FM 2
Fazley StreamTone Wireless Home 5.8 GHz. Kost geen drol, werkt als een tierelier, nooit meer struikelen over je (gitaar)kabel.
Elektra One mk2
ModBap Per4mer

Die is heel fijn. Ik heb hem al eens eerder gehad (de Mk1), maar toen had ik er niet echt een toepassing voor dus uiteindelijk weer weggedaan. Nu wilde ik een master filter over de Perfourmer (die heeft alleen een filter per voice, maar niet over het geheel) en heb meteen een nieuwe gehaald (Mk2).
Ga ik denk ook gebruikmaken van die 'tijdelijke' aanbieding bij Volt (ik zie dat ze tevens een filiaal in Riga hebben, ze zullen dus wel een achterdeurtje hebben bij de fabrikant).

• Duimpje
Duimpjes: Nap
- een statief dolly

Niet zo heel spannend misschien, maar het maakt mijn drumsetup mobiel en dat blijkt in de wat krappe ruimte die ik heb uitermate handig te zijn.

tempImageuIB0hr.png
tempImageR4YcG7.png

Volca FM 2
Fazley StreamTone Wireless Home 5.8 GHz. Kost geen drol, werkt als een tierelier, nooit meer struikelen over je (gitaar)kabel.
Elektra One mk2
ModBap Per4mer
Ben wel benieuwd hoe blij je in praktijk van die Elektra one gaat worden... kijk er ook weleens naar..

-Sequential Fourm - vooral voor smeuiige analoge bass
-Waldorf Protein - 8-bit wavetables, kon ik voor die prijs niet laten
-Empress Echosystem/Reverb - 2e hands buitenkansje en met de mogelijkheid eenvoudig de fw van Empress' Reverb er op te zetten gewoon 2 voor de prijs van 1
-ASM Leviasynth - Kon het toch niet laten. Ondanks al de Hydra en de matige fabrieksgeluiden. Ultiem fm-beest, bijzonder om tussen algoritms te kunnen morphen. Heb nog alleen de oppervlakte gekrabt. Raakte tussendoor afgeleid vanwege de beta voor de Iridium, vooral de poly-arp.

Back