Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Van Roland?Yamaha?Korg?- Frikandel speciaal.
Een modulaire frikandel.Van Roland?Yamaha?Korg?
Benieuwd naar je mening over het Elta-filter...- Elta Music PF-3 dual polivoks filter
- Polyend Tracker Mini
Die is heel fijn. Ik heb hem al eens eerder gehad (de Mk1), maar toen had ik er niet echt een toepassing voor dus uiteindelijk weer weggedaan. Nu wilde ik een master filter over de Perfourmer (die heeft alleen een filter per voice, maar niet over het geheel) en heb meteen een nieuwe gehaald (Mk2).Benieuwd naar je mening over het Elta-filter...
Ga ik denk ook gebruikmaken van die 'tijdelijke' aanbieding bij Volt (ik zie dat ze tevens een filiaal in Riga hebben, ze zullen dus wel een achterdeurtje hebben bij de fabrikant).Die is heel fijn. Ik heb hem al eens eerder gehad (de Mk1), maar toen had ik er niet echt een toepassing voor dus uiteindelijk weer weggedaan. Nu wilde ik een master filter over de Perfourmer (die heeft alleen een filter per voice, maar niet over het geheel) en heb meteen een nieuwe gehaald (Mk2).
Ben wel benieuwd hoe blij je in praktijk van die Elektra one gaat worden... kijk er ook weleens naar..Volca FM 2
Fazley StreamTone Wireless Home 5.8 GHz. Kost geen drol, werkt als een tierelier, nooit meer struikelen over je (gitaar)kabel.
Elektra One mk2
ModBap Per4mer