turgut
звуковое зеркало
Hoe bevalt de sequential switch?Tiptop happy nerding 19 Rack (2e)
Doepfer A-196 PPL
Doepfer A-151 quad sequential switch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bevalt de sequential switch?Tiptop happy nerding 19 Rack (2e)
Doepfer A-196 PPL
Doepfer A-151 quad sequential switch
En? Ik ben erg tevreden met de Fenders, werkten direct zonder gekloot en geluid is prima.Patser. Ik ben dus die pauper Fazley’s (40 euro met Bax korting) aan het uitproberen.
Die bestelling is gecancelled, ik heb nog steeds 0 doepfer modules..Hoe bevalt de sequential switch?
Yes, werkte gelijk uit de doos (na opladen). Helemaal verbaasd!En? Ik ben erg tevreden met de Fenders, werkten direct zonder gekloot en geluid is prima.
Update:Yamaha ex-7 (vorig jaar), keyboard stander en ehm... Ik denk de OTO biscuit ergens in '16 of '17.
-C-

M'n neefje is héél blij met de MiniFreak en hij klinkt inderdaad fantastisch.MPC One+
Minifreak
Proton
Die Korg 770 is vet man. Voorzien van Hz/Volt sockets? Of midi van CHD?Korg VC-10
Korg 770
Korg M500 SP met overlays (Mint)
Ja goed idee, dan ook een zonnepaneel en wind molen om je eigen stroom op te wekken.thuis batterij zodat de studio voort kan als Poutin t licht uitdoet
3e drawmer ds 201 (nooit genoeg gates haha)
wat buis zekeringen in de verkeerde maat
wat buiszekeringen in de juiste maat
Ja idd... Ik probeer een Flat te bouwen en daarna een straat te vergarenLijkt wel Monopoly