Je laatste 3 aankopen??

Koopje, right? ;)

Enneuh, Subgroover, heb ze inderdaad sinds zaterdag :) Een winkel in Nijmegen (Eigenhuizen muziek) had er nog 2 op voorraad en was vergeten om de prijsverhoging van Pioneer op de website door te voeren.. Meteen 2 apart laten zetten en op gaan halen! Zelfs nog 120 euro korting op de mixer gekregen, haha.. Heb me laten vertellen dat ik ze zelfs nog onder de inkoopprijs heb meegekregen :okdan:

Koopje, right? ;)

Enneuh, Subgroover, heb ze inderdaad sinds zaterdag :) Een winkel in Nijmegen (Eigenhuizen muziek) had er nog 2 op voorraad en was vergeten om de prijsverhoging van Pioneer op de website door te voeren.. Meteen 2 apart laten zetten en op gaan halen! Zelfs nog 120 euro korting op de mixer gekregen, haha.. Heb me laten vertellen dat ik ze zelfs nog onder de inkoopprijs heb meegekregen :okdan:

Haha cool!
Nu je signature nog aanpassen... ;)

Hehe, indeed.. NE1 speel ik ook niet eens meer in :) Ik zat te denken aan iets met Whoppers met kaas ofzo in mijn sig...

Lexicon PCM 80

Cortex HDC 500

Korg 01W

Powercore Express met MD3

Na een paar jaar geklooi, getwijfel, uitproberen, overstappen, dubben en geklooi met CR@CKZ & W@R3Z heb ik eindelijk definitief gekozen voor een sequencer/DAW en zojuist Ableton Live 8 aangeschaft :)

Uiteraard geeft me dit automatisch het recht om voortaan ook mee te briesen van oprechte verontwaardiging en steken onder water uit te delen als ik ook maar het geringste vermoeden heb dat de licenties van medeforumgebruikers niet 100% in orde zijn.

Gisteren twee stuks gekocht:

KRK RP5 G2
preview.jpg

Volgende week worden ze geleverd. :)

-Casio CTK5000
-Korg Microkorg
-Korg Micro X
-Korg Kaossilator

SPL stereo vitalizer mk2-T
modular G2 rack (via dit forum, super geilen maschien!)
BCR2000 van een klein duits boutique producentje :)

just today got a novation supernova 1
en een kenton pro 2 [nicey ]
uhhhhoja vd week een vrs 23
ola wast weer
[daarna meteen de icon ..xx ]
:biertje:

Ik moet heel de reutemeteut nog binnenkrijgen, maar :

TR808 (mint)
Pro One (mint)
Korg KMS 30 (zwaar afgeragd) :D

Back