Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
)maq16/3
drumtraks
pro-one
Toch weer pro-one?! Waarom? als ik vragen mag.
Ik bedeol je hebt nu al zoveel verschillende analoge mono-monstertjes onder je vingers gehad en dan kies je nu weer voor een Pro-One. How come?
...de pro-one blijft gewoon een erg leuke complete analoge synth, en even spelen is altijd leuk. spannend ook, een pakje. leuk ook om schoon te maken en zo, beetje klungelen. maar ik weet (bijna)zeker dat ie weer weggaat ook, want hoewel er veel leuks mee te doen is, vind ik m wel erg snel en hard klinken. bovendien heb ik weinig plek en ben ik dik tevreden met de 3 synths die ik nu heb. ....
maar jij hebt ze ook allemaal gehad.
)
. Ik heb zelf helemaal niks met Moog. Weet niet hoe dat nou komt, misschien gaat het teveel naar soul/funk klinken in mijn hoofd. dat heb ik al helemaal met een MiniMoog. Ik zou alleen nog een keer een sonic6 willen bespelen, al was het alleen al om de looks
Die vind ik samen met de source toch wel een beetje een buitenbeentje in de moog family.

stylophone ja ja hier ook )
maxon/ibanez ad230 emmertjesdelay top
gakken sx150
maq/16 midi-cv sequencer
doepfer leeg a100 rack+voeding
dat waren er 5, moet toch wat regelmatiger posten , of minder aanschaffen, hoop het laatste