Je laatste 3 aankopen??

- Cubase 5
- Steinberg cc121 controller
- UAD Neve eq & Emt 250

nieuwe audio interface en upgrade naar C5

nieuwe audio interface en upgrade naar C5

166596.jpg
61893_p.jpg

Dubreq re-issue Stylophone (hij blijkt populair hier :) )
Korg Electribe R mk II
Yamaha AN1x

Toch weer pro-one?! Waarom? als ik vragen mag.
Ik bedeol je hebt nu al zoveel verschillende analoge mono-monstertjes onder je vingers gehad en dan kies je nu weer voor een Pro-One. How come?

omdat ik m tegenkwam en hij niet te duur was.
advertenties voor prophecy source drumtraks minimoog mutron wah, die schieten me zo te binnen, die kan ik gewoon niet voorbij laten gaan zonder
even te kijken en als het interessant is, lock ik er op in en als het interessant blijft, druk ik af.
de pro-one blijft gewoon een erg leuke complete analoge synth, en even spelen is altijd leuk. spannend ook, een pakje. leuk ook om schoon te maken en zo, beetje klungelen. maar ik weet (bijna)zeker dat ie weer weggaat ook, want hoewel er veel leuks mee te doen is, vind ik m wel erg snel en hard klinken. bovendien heb ik weinig plek en ben ik dik tevreden met de 3 synths die ik nu heb.
ik heb ook nog een mutron bi-phase gekocht trouwens, ook al heb ik die al. maar deze zag er zo erg mooi uit, dat kon ik niet laten. en verder, ach....
ik zag dat een van mijn hulpboekhouders al de moeite had genomen zijn licht te laten schijnen over de kwestie, naar aanleiding van jouw vraag. ;)
ik denk dat ik in zijn eer nog maar eens een krakeling ga draaien.

maar, ook omdat het er (maar) 3 zijn, na een tijdje source is het ook weer even fijn pro-1en. en vul zelf maar in.

Laatst gewijzigd:
...de pro-one blijft gewoon een erg leuke complete analoge synth, en even spelen is altijd leuk. spannend ook, een pakje. leuk ook om schoon te maken en zo, beetje klungelen. maar ik weet (bijna)zeker dat ie weer weggaat ook, want hoewel er veel leuks mee te doen is, vind ik m wel erg snel en hard klinken. bovendien heb ik weinig plek en ben ik dik tevreden met de 3 synths die ik nu heb. ....

Dit wilde ik weten ;) :okdan: de rest was te verwaarlozen. Tegen over mij hoef je iig geen verantwoording af te leggen.

Maar wat was nou dan de grootste doorslag voor jou om die Oddy WhiteFace te verkopen? sorry voor mijn vragen :P maar jij hebt ze ook allemaal gehad.

(ps ik ben niet geinstreseert in gelul over geld :D)

odyssey is een topsynth, qua geluid en mogelijkheden, deze kon ook lekker scheuren, vooral duofoon. maar toch wil het niet echt tussen arp en mij. ik had amper plek om te staan en ik wilde minder, ook om te focussen, en dan is de keuze tussen arp en moog voor mij makkelijk. (hoewel de arp, zelfs die 'dunne' whiteface ook erg zwaar en stevig kan klinken.)

Ja, want Moog blijft toch wel je favoriet aan het eind he ;). Ik heb zelf helemaal niks met Moog. Weet niet hoe dat nou komt, misschien gaat het teveel naar soul/funk klinken in mijn hoofd. dat heb ik al helemaal met een MiniMoog. Ik zou alleen nog een keer een sonic6 willen bespelen, al was het alleen al om de looks :{ Die vind ik samen met de source toch wel een beetje een buitenbeentje in de moog family.

Maar daarom was ik eigenlijk ook zo verbaast om te lezen dat je weer een pro-one had staan. veel te grof voor jou zou ik denken (no offence) :)

stylophone ja ja hier ook )
maxon/ibanez ad230 emmertjesdelay top
gakken sx150
maq/16 midi-cv sequencer
doepfer leeg a100 rack+voeding

dat waren er 5, moet toch wat regelmatiger posten , of minder aanschaffen, hoop het laatste

stylophone ja ja hier ook )
maxon/ibanez ad230 emmertjesdelay top
gakken sx150
maq/16 midi-cv sequencer
doepfer leeg a100 rack+voeding

dat waren er 5, moet toch wat regelmatiger posten , of minder aanschaffen, hoop het laatste

die maq16..... ik heb er pas weer 1 overgenomen hier op het forum en greep helaas net naast die van René (moest eerst wat kwijtraken om te kunnen kopen). het is en bijft een topper vind ik, daar hoef je geen sq10 voor aan te schaffen.

Back