Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
thnx, ik zou je zeker wat fx uitbereiding aanraden, ik heb pas ook een Line 6 UX2 gekocht, maar ik ga direct door voor de UX8 omdat je daar meer software bij krijgt en je relatief een goede deal kan maken hier bijv :
http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=122819&highlight=ux8
Coole gitaar trouwens, zoiets zoek ik ook nog.
![]()
![]()

Er zijn meer mensen die niet tot drie kunnen tellen, dus ergens is het niet erg om vier dingen te posten als er naar de laatste drie aankopen wordt gevraagd, maar dan kun je net zo goed het huisnummer van je buurman posten. Niet persoonlijk bedoeld overigens, maar jij kwam toevallig langs.- Dynaudio BM6A MK2 x2
- Novation Nocturn
- Alesis Micron
- East West Quantum Leap Complete Composers collection!
Er zijn meer mensen die niet tot drie kunnen tellen, dus ergens is het niet erg om vier dingen te posten als er naar de laatste drie aankopen wordt gevraagd, maar dan kun je net zo goed het huisnummer van je buurman posten. Niet persoonlijk bedoeld overigens, maar jij kwam toevallig langs.

Tjongejonge lekker belangrijk zeg, neem'n hobby ofzo.
Ga gezellig met een stel andere autisten postzegels verzamelen![]()

]Er zijn meer mensen die niet tot drie kunnen tellen, dus ergens is het niet erg om vier dingen te posten als er naar de laatste drie aankopen wordt gevraagd, maar dan kun je net zo goed het huisnummer van je buurman posten. Niet persoonlijk bedoeld overigens, maar jij kwam toevallig langs.