Je laatste 3 aankopen??

Nog niet helaas..

Ik moet er nog op leren spelen, ik heb vandaag een docent gevonden die me les gaat geven en ik hoop dat ik het een beetje snel leer en dan zal ik tzt zeker een track posten waar de sax in zit! :)

'K heb wel 2 tracks gemaakt waar ik een sax uit een VST gebruik, maar de expressie die je uit een echte sax kan halen haal je daar nooit uit, dus ben ik maar voor een echte gegaan.

Zal voorlopig nog wel ff vst blijven voorlopig,.. Ghehe,.:D ik speel heel wat instrumenten,.. de meesten redelijk,..maar sax is rot moeilijk als je mij vraagt,. heb t na een tijdje opgegeven.
Desalniettemin,.. veel succes er mee!!! :mega:

Roland Juno-6
Korg 01/W
Alesis HR-16

betaalje tegenwoordig voor een j6?

uhhm
ikheb afmaand aangekocht een dod g10 analoge pre amp +fx [ voor mn enus weg gekaapt ] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een evolver
casio cz5000
s950
s550 compleet /screen enso
behringer mdx2100 [niet de pro = smd ],...drawmer copy compressor

astgoe is de bit 01rack hoor ffniks
hmmm ook onder mn neus weggekaapt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze = helemaal mooi khebter met een paarmensen over gehad
...denk dat dat maar niet meer moet doen voordat ik m thuis hebt
is al verkocht ,........; [eikel]

last maar zekers niet least de mighty KORG " DSS-1 "
SAMPLING/ANALOG MONSTER

zo dat wat wel effe

oja over weekie ofso de d70 proberen :engel:

Laatst gewijzigd:
Zal voorlopig nog wel ff vst blijven voorlopig,.. Ghehe,.:D ik speel heel wat instrumenten,.. de meesten redelijk,..maar sax is rot moeilijk als je mij vraagt,. heb t na een tijdje opgegeven.

zzzzzzzztoppen met blow/roken
sax = egt moeilijk ..
krijg net een toon eruit
languhhhhhhhh longen hebben

Laatst gewijzigd:
Totaal niet synth gerelateerd, maar toch..

1 - Lark Trompet

2 - Yamaha BB414 (nog niet binnen)

BB414.jpg

3 - Lidl Brno Trombone (pweeeeeeééééééééiiiiiiieeeeeeeeeeepperdepweeeeeeeeeeeeep) :D

trombone.jpg

zzzzzzzztoppen met blow/roken
sax = egt moeilijk ..
krijg net een toon eruit
languhhhhhhhh longen hebben

haha, ben gelukkig [soms jammer ;) ] al een tijdje gestopt met blowen, ipv daarvan ben ik gaan sporten, is weer 's wat anders.

Heb van de week mijn eerste sax les gehad, en ik heb vandaag mijn eerste toonladders gespeeld en improvisaties daarop.

Blazen is inderdaad het moeilijkst, maar is wel te doen, voldoende lucht hebben is wenselijk inderdaad hoewel je ook kan blazen zonder te veel lucht te verbruiken en daardoor krijg je tevens ook weer een andere geluid uit de sax..

Heel expressief instrument, ik verwacht er veel van! :W

Haha thnx, ik heb het idee dat het mondstuk ook het een en ander moeilijker of makkelijker kan maken, dus dat moet ik nog even uitzoeken, de lage noten vind ik het lastigst blazen op het moment, maar bij sommige mondstukken zijn de hoge noten weer moeilijker naar het schijnt.. heel apart allemaal hoe dat werkt! :D

Fender Jazz bas Am.Std. (sunburst)
Bas stack: Eden 300T buizen top, Eden D210XLT en 15" Ampeg
EH Memoryman with Hazarai

die hazarai memoryman
wil ik ook al lang,
laat weten wat je ervan vind !!!!

ik hoorde dat er hoorbare klikjes
bij het aan/uitzetten van het effect,
cleane studio opnames in de weg stonden ...
niet alles hoeft altijd rete clean te zijn ;-) maar toch
let us know ...

Heej, die Memoryman staat ook op mijn lijstje, maar ik vraag me af, is ie ook geschikt voor over een bas?

Ik heb er nog niet zo veel mee gestoeid, maar hij klinkt iig erg muzikaal, zoals gewoonlijk bij Electro Harmonix:luv:
Heb hem nog niet met bas gebruikt maar zal van het weekend weer ff gaan stoeien in combinatie met bas..zal ik ook gelijk even op die klikjes letten...

Cool! Laat wat horen als je wil tzt, de memoryman kan zeer space klinken wat ik weet, maar over bas heb ik hem nog nooit gehoord.. :okdan:

-Korg MS2000R
-Yamaha EMT10
-Korg Kaossilator (toch weer)

Afgelopen donderdag bijna al mn gear opgehaald en thuis vrijwel alles al uitgestald, ik wacht nog op een 20he rack :P

- N'Joy Music blij gemaakt met een bestelling van 102 kabels en nog wat overige dingetjes (hopelijk nu geen radio ontvangst meer op mn monitors)
- Op Ebay net een 2e Korg X-911 gewonnen :luv:
- 3x Ikea nachtkastje Rast en omgetoverd met rack rails tot mooie 19" kastjes

Als de kabels binnen zijn en ik alles heb aangesloten zal ik eindelijk es wat pics in de crib draad droppen :)

KASTJE:
De tussenruimte is 6he....
Als je er 2 op elkaar plaatst ontstaat er tussen de onder- en bovenkant nog eens 2he :okdan:
22234_PE094189_S3.jpg

Afgelopen donderdag bijna al mn gear opgehaald en thuis vrijwel alles al uitgestald, ik wacht nog op een 20he rack :P

- N'Joy Music blij gemaakt met een bestelling van 102 kabels en nog wat overige dingetjes (hopelijk nu geen radio ontvangst meer op mn monitors)
- Op Ebay net een 2e Korg X-911 gewonnen :luv:
- 3x Ikea nachtkastje Rast en omgetoverd met rack rails tot mooie 19" kastjes

Als de kabels binnen zijn en ik alles heb aangesloten zal ik eindelijk es wat pics in de crib draad droppen :)

KASTJE:
De tussenruimte is 6he....
Als je er 2 op elkaar plaatst ontstaat er tussen de onder- en bovenkant nog eens 2he :okdan:
22234_PE094189_S3.jpg
Funk-a-dunk!, en ik maar klooien met m'n sloophout! Welke rails heb je gebruikt?

Back