divinio
Starting Up...
1. Lexicon Omega audiointerface
2. ESI Near 5 Experience Monitors
3. Komplete 5
4. iMac 27" Quadcore
2. ESI Near 5 Experience Monitors
3. Komplete 5
4. iMac 27" Quadcore
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet helaas..
Ik moet er nog op leren spelen, ik heb vandaag een docent gevonden die me les gaat geven en ik hoop dat ik het een beetje snel leer en dan zal ik tzt zeker een track posten waar de sax in zit!
'K heb wel 2 tracks gemaakt waar ik een sax uit een VST gebruik, maar de expressie die je uit een echte sax kan halen haal je daar nooit uit, dus ben ik maar voor een echte gegaan.
ik speel heel wat instrumenten,.. de meesten redelijk,..maar sax is rot moeilijk als je mij vraagt,. heb t na een tijdje opgegeven.
Roland Juno-6
Korg 01/W
Alesis HR-16

Zal voorlopig nog wel ff vst blijven voorlopig,.. Ghehe,.ik speel heel wat instrumenten,.. de meesten redelijk,..maar sax is rot moeilijk als je mij vraagt,. heb t na een tijdje opgegeven.
Desalniettemin,.. veel succes er mee!!!![]()
zzzzzzzztoppen met blow/roken
sax = egt moeilijk ..
krijg net een toon eruit
languhhhhhhhh longen hebben
] al een tijdje gestopt met blowen, ipv daarvan ben ik gaan sporten, is weer 's wat anders.
Zal voorlopig nog wel ff vst blijven voorlopig,.. Ghehe,.ik speel heel wat instrumenten,.. de meesten redelijk,..maar sax is rot moeilijk als je mij vraagt,. heb t na een tijdje opgegeven.
Desalniettemin,.. veel succes er mee!!!![]()

Funk-a-dunk!, en ik maar klooien met m'n sloophout! Welke rails heb je gebruikt?Afgelopen donderdag bijna al mn gear opgehaald en thuis vrijwel alles al uitgestald, ik wacht nog op een 20he rack
- N'Joy Music blij gemaakt met een bestelling van 102 kabels en nog wat overige dingetjes (hopelijk nu geen radio ontvangst meer op mn monitors)
- Op Ebay net een 2e Korg X-911 gewonnen
- 3x Ikea nachtkastje Rast en omgetoverd met rack rails tot mooie 19" kastjes
Als de kabels binnen zijn en ik alles heb aangesloten zal ik eindelijk es wat pics in de crib draad droppen
KASTJE:
De tussenruimte is 6he....
Als je er 2 op elkaar plaatst ontstaat er tussen de onder- en bovenkant nog eens 2he
![]()
Cool! Laat wat horen als je wil tzt, de memoryman kan zeer space klinken wat ik weet, maar over bas heb ik hem nog nooit gehoord..![]()