Je laatste 3 aankopen??

- Ikea Corras kastje om m'n 19" scheiße is te doen
- Waldorf Pulse, geruild voor mijn Korg DSS-1 met kleine bijbetaling van mijn kant

-Oberheim OB-Xa met Kenton MIDI; eigenlijk al best even geleden, maar nog amper kunnen gebruiken...
Boemtsjak, ik wil 'm nou wel eens terug! ;)

-Kawai K-5000S; ooit gehad, nu weer gevonden. Gelukkig!

-Eventide H3000 D/SE; tja... je moet toch wat... :o:

Je laatste 3 aankopen??

Xone:92 paneeltje en 2 Denons DN-S3500

tja wat kan ik zeggen. :L

Siinds wanneer heb jij een relatie dat je het zo goed begrijpt? :D

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Siinds wanneer heb jij een relatie dat je het zo goed begrijpt? :D
Misschien is dat wel een van de redenen dat ik er geen heb...8o)

Mijn laatste drie aankopen: 3 jackkabels.

+ powerbook 1400
+ M-audio 1814
+ Heb een patchbay nodig om naja te patche :P Dus opzoek naar een neutrik oid :)

+ hopelijk een Macbook en een Mbox voor de studie volgend schooljaar :D

Origineel geplaatst door trancemo6
okay ik zeg het even:

van nieuw naar oud

Behringer Patchbox (moet nog mee aan de slag, en heb eerst nog kabels nodig) 59€
Korg Legacy (voorlopig niets dan praise) 199€
Actieve Yamaha tweedehands Subwoofer en een nieuwe adapter ervoor ongeveer 70€ samen (50€ voor de sub van yamaha, de adaptor weet ik niet 100% zeker meer)

Komt nu bij dat ik de patchbox minimiem ben beginnen gebruiken... boy am I happy.

Ik heb nu ook een Behringer octaver gekocht. Ding valt wel mee, maar echt ver scho ik het er ook niet mee. als harmonizer is ie volgens mij suck, maar ja een octaver is dan ook geen harmonizer, I know, I know.

oh ja en wat kabels.

Origineel geplaatst door trancemo6
Komt nu bij dat ik de patchbox minimiem ben beginnen gebruiken... boy am I happy.

Ik heb nu ook een Behringer octaver gekocht. Ding valt wel mee, maar echt ver scho ik het er ook niet mee. als harmonizer is ie volgens mij suck, maar ja een octaver is dan ook geen harmonizer, I know, I know.

oh ja en wat kabels.

oh ja en ik vergeet een regenstok... zo'n prachtige die toch wel 10 a 12 seconden volhoudt... mmm binnenkort eens samplen.

Nog maar eens een duit in het zakje doen ;)

DSI poly evolver keys
DSI poly evolver rack
Electro Harmonix Polychorus

2 keer 19" tft's van Acer

beyer dynamic dt 990 pro kopfhöhrer

Back