Je laatste 3 aankopen??

Toch weer pro-one?! Waarom? als ik vragen mag.
Ik bedeol je hebt nu al zoveel verschillende analoge mono-monstertjes onder je vingers gehad en dan kies je nu weer voor een Pro-One. How come?

ik heb m te koop gezet en er staan foto's bij. als je die foto's ziet, snap je het al. het is gewoon een van die analoge vintage synths die er echt uit springen. hij hoort niet bij de duurste, maar het blijft een topper. hij is toch prachtig?! de looks, knoppen, veel modulatie, 2vco's, de in en outputs, vco en lfo met te mixen golfvormen.
zoiets kn ik gewoon niet voorbij laten gaan!
maar.... ik vind m vooral te snel en agressief, dan bevalt de moog source mij toch beter. maar eh... ik ga nog eens even luisteren, misschien hou ik m wel ;)

Gave bak inderdaad die Pro-One. Als ik het geld te besteden had, had ik hem overgenomen van je!

Die Pro-One van mij heb ik ooit nieuw gekocht in de 80's en heb hem nog steeds.
Ik speel regelmatig met de gedachte hem te verkopen en er bijv. een Korg R3, MicroX, Microkorg ofzo voor terug te kopen. Maar ik ben verliefd op de sound van die Pro-One. Je moet er de tijd voor nemen en een patch-boek maken. Mijn Pro-One patchboek is heel dik geworden door de jaren heen en ben bang dat het de laatste synth is die ik ooit weg zal doen. Mijn laatse aankoop was een Korg EMX-1 en wat een zalige bakken zijn dat: drumdoos, sequencer, synth (en een hele goede), effecten en alles in een.

microkorg
a3000
notebook

ik meld het eigenlijk vanwege de microkorg van terra pee; omdat ie zo vlot en goed verpakt werd geleverd, de synth veel mooier was dan je zou verwachten uit de voorzichtige omschrijving en het contact ook gewoon heel vriendelijk en vlot was. typisch weer eens iemand die ook aan een ander denkt als ie iets wil verkopen. ik zou bijna zeggen 'topper' maar daar heb ik tegenwoordig weer heel nare associaties bij.

Ik selecteer synths tegenwoordig op de stevigheid van hun zijkantjes ja. Maar die DSS-1 moest ik gewoon weer hebben. Ik geloof dat jij dat gevoel wel kent? Gelukkig is er in de afgelopen jaren goed op gepast...

EDP Wasp Deluxe
Kenton Kadi Wasp-versie
TL Audio Fattrack

Laatste twee zitten nog in de post, duim maar met me mee :)

Om m'n Pearl stompboxfamilie verder compleet te maken onlangs aangeschaft:
- PH-44
- CE-22
- CO-04
(Ik mis nog: OC-07, AD-08, EP-09, EG-10, TH-20 en de AD-33)

In de 1e week van okt. komt er een Ibanez DM1000 bij

FX kenne ge nooit genoeg hebbuh :)

SP en Studio 440, man ik word helemaal nerveus...

Hier nieuw:

- Metric Halo 2882 2D Expanded +DSP
- veeeeel patchkabels...

Yamaha Tyros!.
Sony Cybershot T-500(Full hd)
Tom Jones concert kaartje!

Back