Je laatste 3 aankopen??

JOMOX Mbase 11
JOMOX Mbrane 11
RME HDSPe AIO met analoog input en output board (om te stacken met 'mn HDSPe MADI)
Cubase 6.5
WAVES WUP voor API Collection (64bit komt eraan!!!!)

Werkt perfect, maar door wat verkopen en omsolderen van digisnakes al weer overbodig geworden
alle ASIO applicaties laten de extra I/O gewoon zien en ze worden ook toegevoegd als 2e tabblad in de RME mixer.

Werkt dus volledig transparant

Handig man!
Ik wist niet dat je meerdere -verschillende- RME kaarten tegelijk kon aanspreken.

Ik neem dat jij weet dat je via jouw madi kaart zowel de ferrofish en de SSL alpha link kan aansturen door de daisy chainen?
Of dat je SSL tegelijkertijd Madi naar analoog en madi naar adat kan omzetten en vice versie (dus 48 kanalen tegelijk kan omzetten)?

klopt, alleen de Ferrofish is inmiddels onderweg naar een ander forumlid :)

de HDSPe madi doet:
24 analoge Alphalink inputs (24)
24 analoge Alphalink outputs (24)
3x Alphalink ADAT in/out (48)
is 96 kanalen
daarnaast dus nu de RME HDSPe AIO
die voegt daar aan toe 8x Balanced IN/OUT
spdif (of ADAT) optical

soundcard 'jazz brush' voor de Roland R8
Roland JP8080
Technics SXN200

(hopelijk helpt dit wat tegen de gearlust waar ik weer last van heb)

Yamaha HS50m
Access Virus Rack
Roland MKS-70

En nu ben ik klaar. Echt. Alleen nog die Kiwi controller :)

mijn laatste aankomen zijn:

Yamaha FB01 en RM1X.. die laatste is weer verkocht en ik heb (na lang zoeken!) een Yamaha TQ5 gekocht :halleluja

toekomstige spullen: grotere mixer, monitoren, Atari 1040ST + Cubase of andere sequencer - Electron Machinedrum - Alesis Micron - effecten - sampler

Afgelopen zondag een ELKA Rhapsody opgehaald in Amsterdam.

Zaterdagavond T.E.A.B. op Marktplaats gezet en toevallig zondagochtend gespot.

Gelijk een mailtje gestuurd met de vraag welke prijs de verkoper zelf in gedachten had.

Hij dacht zelf aan € 150,- maar ging akkoord met mijn bod van € 130,-.

Eenmaal smiddags in Amsterdam aangekomen bleek van één van de twee registers op twee octaven een A# toets niet te werken.

Uiteindelijk heb ik hem voor € 100,- meegenomen.

Wat blijft dit toch een heerlijk geluid.

Eergisteren hem ik hem geopend en schoongemaakt en met behulp van de schema's kunnen bepalen in welke print het probleem zat. Na even de IC's met een andere print omgewisseld te hebben bleken twee andere noten niet te werken en was het defect gevonden.
De 7 traps frequentie deler IC was defect; een veel voorkomend euvel overigens.

Blijkt nu precies dezelfde avond een forumlid een partijtje van de IC's voor een leuke prijs te koop gezet te hebben.
Gisteren gelijk de hele partij opgekocht; voor nu en eventuele toekomstige uitvallende IC's.

Een maand eerder nog een Casio DM-100 gekocht: ik moest hem gewoon een keer hebben en uitproberen.
Alleen al vanwege het mooie ontwerp wilde ik hem al hebben, maar kort daarna toch maar weer verkocht.

Een week geleden ook nog een Casio SK-1 gekocht, maar die moet nog afgeleverd worden.
Ben wel benieuw of dit iets is.
Ik heb trouwens een tic voor keyboards met kleine toetsen; zal wel komen omdat ik klein behuisd ben.

Mijn mini verzameling bestaat uit een Korg MicroKorg, Casio CZ-101, Yamaha SHS-10 en Yamaha CBX-K1xg.
Daarnaast zijn de MFB Synth 2 en MFB 522 ook lekker compact.

Nu maar even afwachten tot de Casio SK-1 binnen is en ook de IC's zijn ontvangen.
Met een beetje geluk is dan het defect van de ELKA Rhapsody ook weer verholpen

ACCESS VIRUS TI2 Keyboard
ACCESS VIRUS C Module
Behringer Eurodesk SL3242FX-Pro

En de nodige bekabeling ... (dat is dan altijd wel weer wat minder leuk om te kopen)

En me Roland EG-101 is voor onderhoud en reparatie naar de belgen toe ... hoop dat die ergens in de loop van volgende week ofzo ook weer klaar is

Dingen die allemaal nog gaan binnenkomen:

-Boss BR8
-Behringer Xenyx1202FX
-Korg Micro X
-Korg MonoTron Delay
-Korg MonoTribe

Dingen die terugkomen of zijn gebleven:

-Korg Kaossilator
-Boss DS330
-Yamaha EMT10

Phochos:D:engel:

Net gisteravond besteld:

-Oktava MK 012-01 matched pair (microfoons)
-Presonus Studio Channel (channel strip)
-Klein spul (Oktava spinnen voor de mics en K&M beugel voor 4 mics)

Op die K&M beugel (die komt op een mic statief) wil ik dan beide Oktava's monteren (opname bij klankgat en bij hals) en een zangmicrofoon, zodat ik alles op 1 statief heb zitten. Lijkt me wel een mooie opstelling te gaan worden.
Voor binnenkort een singer-songwriter sessie in mijn studiootje.

Dingen die allemaal nog gaan binnenkomen:

-Boss BR8
-Behringer Xenyx1202FX
-Korg Micro X
-Korg MonoTron Delay
-Korg MonoTribe

Dingen die terugkomen of zijn gebleven:

-Korg Kaossilator
-Boss DS330
-Yamaha EMT10

Phochos:D:engel:

En komt nog bij: