Je laatste 3 aankopen??

Phochos:halleluja

waarom gebruiken mensen toch altijd van die smiley's op punten waar het helemaal niet nodig is, er moet een prepayd kaart komen 50 euro cent per smiley gelijk afrekenen. oke ik bemoei me weer teveel "ik weet het".

waarom gebruiken mensen toch altijd van die smiley's op punten waar het helemaal niet nodig is, er moet een prepayd kaart komen 50 euro cent per smiley gelijk afrekenen. oke ik bemoei me weer teveel "ik weet het".

Hoezo??:D:dubbel::duivels:

Mijn laatse 3 aankopen heb ik al gemeld! Maar ik wil nog wel even kwijt dat ik zojuist een Minimoog Voyager Performer edition heb gekocht!!
Of het nou wel of niet iets vindt.....maakt mij niet uit! Ik ben er super blij mee!!!

Mijn laatse 3 aankopen heb ik al gemeld! Maar ik wil nog wel even kwijt dat ik zojuist een Minimoog Voyager Performer edition heb gekocht!!
Of het nou wel of niet iets vindt.....maakt mij niet uit! Ik ben er super blij mee!!!

Ik vind het niks hoor...:D

Mijn laatste drie aankopen zijn:
-PPG wave
-Jen SX1000
-nieuwe geluidskaart

YAY!

Attachments

• foto.jpg
    foto.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 74
Hmm.. niet synth gerelateerd, maar ach voor samples?

1] Platenspeler met USB
2] Turn up the Bass deel 1 (die gele) op LP (2e hands)
3] zie 2, 't is een dubbel LP :D

Jammer genoeg wel een kras of 2 op de 1e LP, maar 't valt gelukkig mee tijdens 't spelen...

Strymon El Capistan
Vet! Daar zit ik al een tijdje op te azen, samen met de BlueSky... Hoe bevalt ie?

Mijn laatste aanwinsten zijn wat kleintjes:

- MXR Micro Amp
- Mic-stand
- 2 setjes .010 snaren voor m'n gitaar

Oh, trouwens ook een gitaarschouderband een tijdje gelee... :D

Back