Phochos![]()
waarom gebruiken mensen toch altijd van die smiley's op punten waar het helemaal niet nodig is, er moet een prepayd kaart komen 50 euro cent per smiley gelijk afrekenen. oke ik bemoei me weer teveel "ik weet het".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Phochos![]()
waarom gebruiken mensen toch altijd van die smiley's op punten waar het helemaal niet nodig is, er moet een prepayd kaart komen 50 euro cent per smiley gelijk afrekenen. oke ik bemoei me weer teveel "ik weet het".

Mijn laatse 3 aankopen heb ik al gemeld! Maar ik wil nog wel even kwijt dat ik zojuist een Minimoog Voyager Performer edition heb gekocht!!
Of het nou wel of niet iets vindt.....maakt mij niet uit! Ik ben er super blij mee!!!

-sE Electronics sE2200a microfoon
-sE plopfilter
-nop

Raphie, dikke tafel jongen!!
en dat geld gaat dan naar uncle P's miniature trains fund?waarom gebruiken mensen toch altijd van die smiley's op punten waar het helemaal niet nodig is, er moet een prepayd kaart komen 50 euro cent per smiley gelijk afrekenen.

Vet! Daar zit ik al een tijdje op te azen, samen met de BlueSky... Hoe bevalt ie?Strymon El Capistan