Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mooie combo zo SBen je hebt het gehoord, op een goede set heeft de tempest echt wel laag
![]()
Misschien niets, maar hebben ze er last van?Wat heeft 90% van de luisteraars er dan aan?
mooie combo zo SBen je hebt het gehoord, op een goede set heeft de tempest echt wel laag
![]()
Wat ik minder aan de tempest vond waren de envelopes en de kwaliteit van de sample engine en gebrek aan interne fx en gebrek aan midi en de workflow. 
eens! het moet een match zijn, de Tempest is niet bepaald "hands-on"

Dat klopt wel... Ik heb 'm via het pre-order tijdperk en kwam een half jaar later mister Linn zelf tegen en vertelde hem dat ik het een erg vooruitstrevende machine vond, doch niet altijd even gebruiksvriendelijk.
Nu zo'n 2 jaartjes verder beheers ik 'm wel maar vergis ik me soms met enkele instellingen... desalniettemin : een waanzinnige dynamische sound die ik nog niet elders ben tegengekomen. De Vermona, Jomox en zelfs Rolands Kicks doet de Tempest moeiteloos (wel na dagen stoeien voor het gewenste resultaat)
De AR komt er beslist ook wel en gebruik momenteel de A4 voornamelijk voor drums/percussie terwijl de AK het werk van de A4 heeft overgenomen.
Misschien een volgende (gewenste) Tempest OS update : parameterlocks![]()
Heeft DSI niet min of meer de support gedropped voor het apparaat? Op het DSI forum staat dat de developer er niet meer zoveel aan ging doen. En toen hij er nog wel veel aan deed kwam er 1x in de 3 maanden een update waarin 1 ding gefixed was, en een ander ding omgevallen. Op zich is hij met de laatste beta wel in prima bruikbare staat overigens.
Klopt... minder enthousiast, toch verwacht ik binnenkort een interessante update
)
en vind de menustructuur simpel, weloverwogen en vooral gebruiksvriendelijk. Ik heb wel recentelijk de Sequentix van Cirklon weggedaan, omdat ik niets snapte van Colin's menu opbouw, terwijl sommigen daar juist lyrisch over zijn.
Bij een MD draai je aan het wiel om je geluidje te kiezen, plaatst stapjes in de step sequencer zoals bij elke andere xox machine en draai aan de knoppen om het geluid te veranderen... Waar zit 'm dan de moeilijkheid? Misschien omdat kits los staan van patterns?