Je laatste 3 aankopen??

Meer infrastructurele shit:

* 6polige DIN-kabel voor Roland System 100
* Een UAD2 thunderbolt satellite (al mijn DSP gaat inmiddels al op aan de Apollo-console, moest steeds shit uitschakelen om te kunnen mixen)
* Een ouderwetse 15MHz Philips-oscilloscoop.

2 Ikea laptop stands
juno 2
pg 300

HOOVERRRRRZZZ :)

Ik had eigenlijk 3 dingen willen kopen / ontvangen / meenemen de afgelopen week.. maar het is me niet gelukt om ze in de staat te krijgen die ik wil. :(

Misschien moet ik toch maar es een draad aan maken "Waarom heb je hem laten staan/niet gekocht" :D

Laatst gewijzigd:
death by audio echo dream 2
death by audio reverberation machine
waldorf rocket - daarmee weet ik het zo net nog niet, lastiger te doorgronden dan de streichfett

Toch nog wat dingen kunnen kopen en zelfs nog ontvangen voor de kerst.. die blauwe en die grijze rechts :mega:

attachment.php

Verder nog 'n kopie van het stukje nulletjes en eentjes aangeschaft met de naam Sylenth1.. was toch wel interessant door deze actie :mega:

Attachments

• P1000864.jpg
    P1000864.jpg
    76,8 KB · Bekeken: 69
Nieuw schermpje voor de juno 2 en inverter
midi kabels
nog een boss SE 50 voor prikje

:)

De TherapSID zal later geleverd worden wegens geen houten paneeltjes tijdig geleverd bij de 'fabrikant'
En mijn Moog SUB 37 begin ik ook naar te verlangen… Zou ie er bij zijn tegen half januari...

Neve 1073
Rhodes Mark 1
Korg R3

@Monotron, hoe bevalt die recorder je?
Wil ook buiten wat samplen maar ik kan niet kiezen tussen al die recorders ..

Ik krijg m vanmiddag pas binnen van Bax, dus nog geen eigen ervaringen. Op internet is men er behoorlijk prositief over, dus ik ben zeer benieuwd. Zodra ik er wat mee heb opgenomen zal ik er wat over schrijven (wellicht moet je me er een keer aan herinneren ;)

Voor alleen (simpel) field recording is denk ik zo'n H2 of H4N voldoende, die zijn wat goedkoper. Ik ben met wat vrienden regelmatig bezig met films maken dus ik wilde net een stapje beter om wat meer opties te kunnen gebruiken.

De H4n heeft iig in de DSLR video wereld een behoorlijk goede naam om als mic bij de camera te gebruiken!

Ja, nu ben ik jaloers ;) Past die onder je kerstboom?

Die was voor sinterklaas :okdan: Ik heb lang moeten sparen hoor. :frons:

Die was voor sinterklaas :okdan: Ik heb lang moeten sparen hoor. :frons:

Zo dan heb je wel een flinke schoorsteen!
En ja, dat sparen kan ik me voorstellen, ze geven ze niet weg ;)

Ik heb er geen ruimte voor anders had ie hier ook al gestaan. Zal het met een kloon moeten doen ;{

Back