Je laatste 3 aankopen??

Hopelijk niet mijn laatste 3 aankopen, maar wel mijn 3 meest recente... :D

Elektron Analog Rytm
Future Retro Zillion
Novation Bass Station II

Het zijn er meer dan drie:

-Yamaha B5DR Orgel (via Kringloop)
-Yamaha VSS100 Sampling Keyboard
-Yamaha CS1X (komt nog binnen)
-Behringer Xenyx502 mixer (komt nog binnen)
-Korg Monotron (komt nog binnen)

Nieuw spul sinds december:
-Steinberg UR824
-Cubase 8
-Nieuwe computer, compleet studio minded op niks bespaard
-Shure SM58
-2 x Shure SM57
-Powercore x8 (mijn 2e, dus voldoende cores om nooit zonder rekenruimte te zitten)
-Licentie MD3 mastering
-Licentie CL1B (man, wat een klank!)

Maakt de complete lijst erg fijn. Zang/instrumentopnames zijn nu echt een verademing.

-Powercore x8 (mijn 2e, dus voldoende cores om nooit zonder rekenruimte te zitten)

Grappig om te zien dat er nog mensen in powercore investeren. Is dat spul niet discontinued, sort of? En kom je niet in de knel met je firewire-bandbreedte met 16 dsp cores?

Afgelopen week aanbetaling gedaan voor een MOS-Lab 2P:

me5YgSM.jpg

Levering is pas in juni. Geduld is een schone zaak.

Afgelopen 3 maanden erbij gekomen:

Ridge Farm Boiler
Yamaha 01V96 V2
Yamaha CS15

Grappig om te zien dat er nog mensen in powercore investeren. Is dat spul niet discontinued, sort of? En kom je niet in de knel met je firewire-bandbreedte met 16 dsp cores?

Nee, alleen eerste serie (PCI versie etc) is discontinued. Powercore X8 is nog van eigenaar te wisselen (kost nu wel 30 USD helaas, sinds december 2014), maar ze zijn niet meer nieuw te koop. Ik heb de poco's op losse firewire aansluitingen hangen, nog geen problemen ondervonden (maar ik heb ook nog geen ramvolle producties gedraaid). Ik ben gewoon fan van een poco die goed draait. Prima plugins voor mijn productiedoeleinden.

En investeren... tja het werkt nu en in de toekomst prima, en als ik de CL1B, MD3, VSS3, Master X5 etc. bijvoorbeeld vele malen kan draaien zonder CPU te vergen, dan levert het zijn geld al op. Als nu blijkt dat ik op lange termijn nooit een poco vol heb dan kan ik er altijd nog eentje verkopen.

Zoo.. dat wordt een aardig analoog gebeuren bij jou daar. :mega:

Ik heb twee manieren om te voorkomen dat het nog verder uit de klauwen loopt: Ik heb maar 18 inputs en mijn studioruimte staat bijna vol. Als alles wat nog onderweg is er staat kan ik eigenlijk niks meer bijkopen zonder eerst iets er uit te donderen.

Ik heb twee manieren om te voorkomen dat het nog verder uit de klauwen loopt: Ik heb maar 18 inputs en mijn studioruimte staat bijna vol. Als alles wat nog onderweg is er staat kan ik eigenlijk niks meer bijkopen zonder eerst iets er uit te donderen.

Goeie truuc inderdaad, en als je wil smokkelen dan kan dat prima door nieuw gekocht spul op een van de inputs van je andere synths aan te sluiten. :D

U-He Hive
Aira TR-8 Roland
707/727 expansie setje voor bovenstaande......veel leuker dan ik had verwacht

Eh, 4 eigenlijk:
Arturia V Collection 4 update
Cubase Pro 8 update
WaveLab 8.5 update
HALion 5 update

Dat is eigenlijk zo'n beetje het enige wat er in mijn studio wat dat betreft nog gebeurt. Reparaties van spul dat kapot gaat, onderhoud en software updates. En alle paar jaar eens een nieuwe computer......

- NI Rise & hit
- Heaviocity/NI, Evolve R2
- Waves CLA vocals

Back