Je laatste 3 aankopen??

Dit jaar een nieuwe manier gevonden om geld over de balk te smijten: sample library's! 8o)
Een gebed zonder einde. Daarnaast voor weinig geld de fijne distortionplugin Devastor opgepikt.

- Spitfire Albion I
- Spaectrum Arts Percussion Hits
- D16 Devastor 2

@demian: begint weer volle boel te worden bij jou geloof ik?:)

Mijn studio staat nog steeds in de steigers, maar heb wel nog wat dozen klaarstaan voor de nieuwe setup: Een 1176, een IGS Tubecore 3U en een Waldorf Microwave rev.1.

Arturia Beatstep
Roland A880 Midi patchbay (van een synthforummer overgenomen)
Veel Midi-kabels... ;-)

2 x Avid Artist Mix
Valhallha DSP Plate
Sequential Prophet 6 Desktop

@demian: begint weer volle boel te worden bij jou geloof ik?:)

Mijn studio staat nog steeds in de steigers, maar heb wel nog wat dozen klaarstaan voor de nieuwe setup: Een 1176, een IGS Tubecore 3U en een Waldorf Microwave rev.1.

Beetje proppen is het wel, maar het daagt me ook uit een goede balans tussen alles te vinden, hoewel de balans tussen monofoontjes en polysynths een beetje door hangt naar links.
Ik kan dat op 2 manieren oplossen, je begrijpt, ik ben er net zoals jij nog niet klaar mee. :D

Beetje proppen is het wel, maar het daagt me ook uit een goede balans tussen alles te vinden, hoewel de balans tussen monofoontjes en polysynths een beetje door hangt naar links.
Ik kan dat op 2 manieren oplossen, je begrijpt, ik ben er net zoals jij nog niet klaar mee. :D

Je hebt toch niet dat, waar ik ook af en toe last van heb: op zoek naar een bepaalde holy grail-setup - die ineens niet meer holy is als ie er staat. En op naar de volgende...

Ik zie dat hier vaker om me heen, het kan niet heel veel kwaad, maar zelfprobeer ik het toch te beperken, oa door periodes van geheelonthouding.

Er gaan ook dingen weg, pro 2 en analog keys, teveel menu diving wat de flow niet ten goede komt.
De voyager wil ik gewoon eens proberen, kan altijd weer weg, evenals de Korg Odyssey (en de rest.)

Voyager wil ik gewoon eens proberen, kan altijd weer weg, evenals de Korg Odyssey (en de rest.)

Als je met de rest ook de Cat bedoelt wil ik het als eerst weten, nooit gehad en gehoord (YT wel maar niet in het echt), ben na synthiaks opmerking nu wel eens benieuwd hoe VET die daadwerkelijk is ;)

Back