Je laatste 3 aankopen??

Ja de egine is zeker mooi in die Radias.. had je ook het toetsenbord erbij? hij heeft geloof ik sowieso alles wat de MS2000 heeft en nog die motion sequence + nog meer..
Deze combi leek me altijd nog wel 'ns te gek..

i-944.jpg

@ Demian: Oke.. De 100f heeft wel wat exotische routingen.. jammer genoeg maar 1 VCO, wel een lekkere klank trouwens :). Vond vooral de simpele maar dubbele envelope erg goed werken.

Wat betreft geen patchgeheugen hebben, dat kan idd creatief werken. In geval van wel aanwezig kan je ook met jezelf afspreken de laatste stand altijd op te slaan op geheugen 88 of 99.. en de volgende dag die gewoon weer oproepen... :)
Ik ben toch wel erg blij met een aantal geheugens bij het ff snel een ideetje uitwerken.

Zelf vond ik het wel leerzaam om in patches te kijken hoe het allemaal ingesteld stond.. had ooit 'n SY99. Op die manier heb ik best veel geleerd over FM. Helaas gaat dat op een synth met knoppen niet werken idd. Maar het geheugen op een Voyager zou ik zelf van toegevoegde waarde vinden.. tov van een Voyager old school bv

De voyager klinkt op zich goed maar weer die presets, maar nog maar even ontdekken verder eerst.

Ik zie presets juist als gebruikers gemak, een sound kiezen en die naar je eigensmaak aanpassen.
Een modular daarentegen is totaal niets voor mij, geen tijd en gedult voor.
Met de 800 presets in mijn huidige voyager heb ik keuze te over :okdan:

Ja de egine is zeker mooi in die Radias.. had je ook het toetsenbord erbij? hij heeft geloof ik sowieso alles wat de MS2000 heeft en nog die motion sequence + nog meer..
Deze combi leek me altijd nog wel 'ns te gek..

i-944.jpg

Ik heb deze, vind het design met die aluminium profielen ook mooier.

Attachments

• 20151212_142724.jpg
    20151212_142724.jpg
    44,7 KB · Bekeken: 71
3 stofhoezen van compu cap - noteer het: ze zijn doorzichtig mat ipv grijs, vloekt met de rest :(
RE -201 at last. En o wat een mooie. Met wat echo fix goodness. De gearslut is weer even voldaan.

- AudioRealism ABL3 (preorder)
- Yamaha FC-7 expressiepeNdaal
- NI Cavern Floor Maschine expansion

Mijn bruikleenmixer binnen gekregen, de Behringer UB1832FX.

Mijn laatste 3 aankopen.

Acces Virus TI2 Polar
Korg PS60

ow ja.......en een Geel Badeendje,dat analoog piept...:D

- Novation Bass Station II
- Mackie Mix12fx
- TC Electronic Ditto X2 looper

- Hatsune Miku V3 English (Vocaloid VST)
- AKG K-712 Pro koptelefoon
- IsoAcoustics speakerstands

Ableton Live
Arturia V Collection
Brainworx bx_digital V2

Blofeld Keyboard (zwart).

Laatste stuk kit wat ik gekocht heb, in ieder geval voor het verdere verloop van 2016.

Aanvankelijk wat twijfel na de aankoop maar ik weet dat dat een standaard post-aankoop fenomeen is. Ik kon in eerste instantie niet de vinger op de zere plek leggen, maar ik denk dat ik me (onbewust) stoorde aan de lage output. Waldorf gemaild en gevraagd of het een bug betreft (speculatie op o.a. Gearslutz) of iets anders. Zij gaven aan dat de Blofeld bedoeld is om op een input met adjustable sensitivity aan te sluiten.

Vanaf het moment dat ik hem aansloot op de preamps van mijn TC electronics interface kreeg ik een brede grijns op mijn gezicht; prachtig geluid. Happy camper nu dus.

Back