MacGyverGear
midi-life crisis
Ja de egine is zeker mooi in die Radias.. had je ook het toetsenbord erbij? hij heeft geloof ik sowieso alles wat de MS2000 heeft en nog die motion sequence + nog meer..
Deze combi leek me altijd nog wel 'ns te gek..
@ Demian: Oke.. De 100f heeft wel wat exotische routingen.. jammer genoeg maar 1 VCO, wel een lekkere klank trouwens
. Vond vooral de simpele maar dubbele envelope erg goed werken.
Wat betreft geen patchgeheugen hebben, dat kan idd creatief werken. In geval van wel aanwezig kan je ook met jezelf afspreken de laatste stand altijd op te slaan op geheugen 88 of 99.. en de volgende dag die gewoon weer oproepen...
Ik ben toch wel erg blij met een aantal geheugens bij het ff snel een ideetje uitwerken.
Zelf vond ik het wel leerzaam om in patches te kijken hoe het allemaal ingesteld stond.. had ooit 'n SY99. Op die manier heb ik best veel geleerd over FM. Helaas gaat dat op een synth met knoppen niet werken idd. Maar het geheugen op een Voyager zou ik zelf van toegevoegde waarde vinden.. tov van een Voyager old school bv
Deze combi leek me altijd nog wel 'ns te gek..
@ Demian: Oke.. De 100f heeft wel wat exotische routingen.. jammer genoeg maar 1 VCO, wel een lekkere klank trouwens
. Vond vooral de simpele maar dubbele envelope erg goed werken. Wat betreft geen patchgeheugen hebben, dat kan idd creatief werken. In geval van wel aanwezig kan je ook met jezelf afspreken de laatste stand altijd op te slaan op geheugen 88 of 99.. en de volgende dag die gewoon weer oproepen...
Ik ben toch wel erg blij met een aantal geheugens bij het ff snel een ideetje uitwerken.
Zelf vond ik het wel leerzaam om in patches te kijken hoe het allemaal ingesteld stond.. had ooit 'n SY99. Op die manier heb ik best veel geleerd over FM. Helaas gaat dat op een synth met knoppen niet werken idd. Maar het geheugen op een Voyager zou ik zelf van toegevoegde waarde vinden.. tov van een Voyager old school bv