Je laatste 3 aankopen??

Diskdrive Emulator voor de Mirage
Diskdrive Emulator voor de Propet2002
Diskdrive Emulator voor de S950

Ik ben de laatste maand behoorlijk diskdrive emulator fan geworden :P

Roland MC-909 ... wat een super "drum machine". Ongelooflijke functionaliteit.. als je hem ietwat goedkoop op de kop kunt tikken (onder de 500, zou ik zeggen).

Eventide pitchfactor
Strymon timeline
Strymon bigsky
En een hele dikke fender bassman blackface uit '66

Het is van het merk: Nichiban --> ?
Werkt in ieder geval beter dan die rommel die ik daarvoor bij de ijzerwinkel hier had geocht en net zo 'duur' was.

*

Ja, bij Meijer kun je vaak goed terecht, ook voor advies en voor de echte Amsterdamse droge humor ;), maar ze hebben mij onlangs ook iets aangesmeerd wat ook gewoon bij de supermarkt bleek te staan, voor een kwart van de prijs. Het is overal opletten geblazen tegenwoordig.

Wat de tape betreft: veel soorten in de handel die al beginnen te krullen bij het afrollen en veel lijm op de ondergrond achterlaten. Ook soorten die wat minder goed kleven en helemaal geen smurrie achterlaten. De laatste zijn vaak de duurdere soorten.

Conso:
:mega:
Ja Meijer op de R'gracht. Het was ooit een fijne winkel die van alles en nog wat voor me bestelde aan kwaliteitsdingen. Dat is voorbij. Zoals bij de meesten is het allemaal rotzooi die uit China komt, die ze leveren voor een kwaliteitsprijs.
Tja, dan kan ik het net zo goed zelf uit China laten komen. Dan kost het zo goed als niks. Soms zitten er goede dingen bij.

Voorbeeld: Tornmesje.
Dat is een speciaal mesje dat kleermakers gebruiken om bijvoorbeeld een rits uit een broek los te tornen, die moet worden vervangen.

Zo'n mesje heb ik gekocht toen ik als student mijn spijkerbroeken zelf repareerde. Later gebruikte ik het om bekabeling zoals die in synth's zitten uit elkaar te krijgen (tornen) om de draden opnieuw te gebruiken (topkwaliteit die niet gewoon niet te koop is in de reguliere handel).
Dit tornmesje wist ik laatst niet meer te vinden dus ik dacht: koop wel even een nieuwe bij de Appie. Zo gezegd, zo gedaan. Echter dat ding werkte niet. Harstikke bot. Weggegooid geld (1,99 EUR).

Mijn laatste aankoop was eigenlijk dus de binnenkomst van 5 tornmesjes uit China. 50 Eurocent per stuk (gratis verzenden). GEWELDIG: vlijmscherp.

Laatst gewijzigd:
-Korg Kaossilator 2
-Korg Monotribe (komt)
-Kawai PHM
-Renkforce DJ20
-Behringer MX802A

Zijn er dus geen 3.:D

Back