Je laatste 3 aankopen??

Hij is dus eindelijk te koop. Krijgen we een review van je? Pretty please? ;)

Haha, misschien wel. Ik voel me nog een beetje n00b op het gebied van (semi)modular om er met enige autoriteit over te schrijven, maar mijn impressies zal ik zeker delen.

Is er misschien iemand hier in deze thread die een Oberheim Two Voice Pro heeft aangeschaft bij wie ik een uurtje op de koffie kan komen? Ik wil erg graag het ding een keer in levende lijve horen en aanraken! Zou erg tof zijn als iemand mij die gelegenheid wil gunnen.

- Klangbau köln Radio Music
9940.jpg

- Mutable instruments Warps
5791.jpg

- Korg Volca sampler

Laatste 3 :D
V-machine (nu al super veel lol met de MrRay73)
Nog n Yamaha RS7000
Nog n Behringer V-verb :mega:

Vooral de sequencer.. en de compleetheid. Ik zag em toevallig voorbijkomen met de output expander. Had er al 2, maar eentje werkte de midi niet van. maar nu dus 2 die volledig werkten.
ow.. de reden voor een tweede is omdat mijn vriendin en ik niet bij elkaar wonen en deze dus bij haar komt te staan. :)

Laatst gewijzigd:
- Korg NanoKontrol Studio
- Jaspers 1r-140b rack
- Leaf Audio Microphonic Soundbox

JD990
Vintage Synth card
D50

Ik twijfel om nog een JV2080 te kopen zodat ik daar nog wat expansion cards in kan gooien en veel stemmen heb of voor een 2e JD990 te gaan. (Verkapte vraag om advies)

JD990
Vintage Synth card
D50

Ik twijfel om nog een JV2080 te kopen zodat ik daar nog wat expansion cards in kan gooien en veel stemmen heb of voor een 2e JD990 te gaan. (Verkapte vraag om advies)

De JV (eender wel type) serie klinkt beduidend anders dan de JD rack.
Vandaar die plotslinge omslag demian, JD serie kan ik me nog voorstellen en een D-50/550 ook nog wel, maar een JV :? niet echt als analoog synth freak.

Er is geen omslag, enkel een aanvulling. Heb pad's nodig, en de JD990 kan maar 1 expansion card tegelijk aan, verwisselen is ook niet heel handig als ie in een rack zit, maar ik heb gelezen dat de JV2080 32Khz is qua sampling en daarom iets doffer klinkt. Maar ik geloof dat ik 't er bij laat zo.

Denk t ook ja. Die Microwave is ook interessant idd.

Zeker interessant, voor meer dan pads ook. Ik gebruik hem eigenlijk vooral voor leads en hele vette bassen. Als je een simpele pad-machine wil voor weinig misschien de Streichfett?

=Yamaha PSR E253
-JVC KB700 (zeer vintage)
-De zoveelste Korg Monotron Delay:D

Laatst gewijzigd:
Vooral de sequencer.. en de compleetheid. Ik zag em toevallig voorbijkomen met de output expander. Had er al 2, maar eentje werkte de midi niet van. maar nu dus 2 die volledig werkten. :)
Tof dat je de Yamaha RS7000 met output expander gevonden hebt! Vind je de preset phrases nog steeds de moeite waard? En gebruik jij 'm (voornamelijk) in de studio of live? De RS7000 kan geen audio tracks (gitaar, vocals, enz.) opnemen. Wat doe je daar - in live situaties - mee?

Ha ha. Waarom zoveel Monotr. Delay's? Ik vind het een leuk ding maar wel een one trick pony en hij heeft geen midi.

Gebruik hem vooral voor de kosmische klanken en de badeendeffecten.:dubbel:

Back