Hij is dus eindelijk te koop. Krijgen we een review van je? Pretty please?![]()
Haha, misschien wel. Ik voel me nog een beetje n00b op het gebied van (semi)modular om er met enige autoriteit over te schrijven, maar mijn impressies zal ik zeker delen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij is dus eindelijk te koop. Krijgen we een review van je? Pretty please?![]()

Ik weet wat het is, maar ik ken de RS7000 verder niet. Wat maakt de RS7000 zo bijzonder dat je er zelfs nog een wilde hebben?Nog n Yamaha RS7000![]()

JD990
Vintage Synth card
D50
Ik twijfel om nog een JV2080 te kopen zodat ik daar nog wat expansion cards in kan gooien en veel stemmen heb of voor een 2e JD990 te gaan. (Verkapte vraag om advies)
niet echt als analoog synth freak.Heb pad's nodig.
Maar ik geloof dat ik 't er bij laat zo.

Denk t ook ja. Die Microwave is ook interessant idd.
Ha ha. Waarom zoveel Monotr. Delay's? Ik vind het een leuk ding maar wel een one trick pony en hij heeft geen midi.=Yamaha PSR E253
-JVC KB700 (zeer vintage)
-De zoveelste Korg Monotron Delay![]()
Tof dat je de Yamaha RS7000 met output expander gevonden hebt! Vind je de preset phrases nog steeds de moeite waard? En gebruik jij 'm (voornamelijk) in de studio of live? De RS7000 kan geen audio tracks (gitaar, vocals, enz.) opnemen. Wat doe je daar - in live situaties - mee?Vooral de sequencer.. en de compleetheid. Ik zag em toevallig voorbijkomen met de output expander. Had er al 2, maar eentje werkte de midi niet van. maar nu dus 2 die volledig werkten.![]()
Ha ha. Waarom zoveel Monotr. Delay's? Ik vind het een leuk ding maar wel een one trick pony en hij heeft geen midi.