Je laatste 3 aankopen??

Ik heb de ca gx-80 ook maar ben niet zo heel positief. Maw ik mag hopen dat een cs-80 niet echt zo klinkt in het echt.. wat vind jij @snitch

Ik heb de ca gx-80 ook maar ben niet zo heel positief. Maw ik mag hopen dat een cs-80 niet echt zo klinkt in het echt.. wat vind jij @snitch
Ik ben niet dichter bij de CS serie gekomen dan een CS-10 en wat me daarvan bij is gebleven is vooral de solide bas. Ik herinner me niet en ben te lui om op te zoeken of de -10 net als de -80 post-filter de sinus kon in-mixen, maar ik word in ieder geval blij van het laag van de GX-80. De rare interface van de GX- (en CS-80) doet me anders programmeren en dat is de instapprijs meer dan waard. En ok ja, al haat ik presets in het algemeen de Bladerunner presets zijn fun to play voor de prijs van een gepimpte pizza of redelijke fles whisky. Ben er blij mee.

Haha nou je krijgt er echt wel mooie geluiden uit hoor ik heb maar een 14” MacBook dus programmeren gaat soms wat a relaxter. Maar gooi er wel analoog filter over

Soundbetter Butterfly
Audiothing Lines (ziek)
Oberheim OB-X (Gforce versie, moddertje vet, super eerie en alles ertussenin, wederom een toppertje)

Laatst gewijzigd:
ik zie hier verschillende x de Autdiothingies Lines staan, ervaringen?

om dan toch bijdrage te leveren:

5 x 30 cm Led patch cables
Decksaver voor SSL UF1
Benton pedalcovers

- Inframeuk (stekkerblokken, verhogers etc)
- Softube La-2a freeby
- Erica / Ninja Tune Zen Delay

RME FF 802 FS, via Reverb.com bij een Letlandse fietsenwinkel in Rotterdam terechtgekomen die 'm voor 1599 euro verkoopt met RME usb arc (voor volume control).
De fietswinkel aldaar heeft weinig met de Volt Music store te maken.

Wel een hele fijne winkel overigens (volts dan bedoel ik, die fietswinkel heb ik nog nooit iets gekocht), heb m’n MN shared system bij ze gekocht. Aanrader. Nette prijzen ook.

La2a kloon UA en daarna upgrade naar hun noob level.
Thonk knoppen, pcb om jack sockets en pots op proto board te prikken. Alles voor 4 volca modulars.
Dsub 25 confly connectors om aes Ebu cross paarden kabels te maken.

Altijd weer lekker.. ff losgaan:

Korg EMX-SD
Korg Kaosillator Pro+
Novation Supernova II Pro-x

Nu nog muziek mee maken.. :P

Back