Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben niet dichter bij de CS serie gekomen dan een CS-10 en wat me daarvan bij is gebleven is vooral de solide bas. Ik herinner me niet en ben te lui om op te zoeken of de -10 net als de -80 post-filter de sinus kon in-mixen, maar ik word in ieder geval blij van het laag van de GX-80. De rare interface van de GX- (en CS-80) doet me anders programmeren en dat is de instapprijs meer dan waard. En ok ja, al haat ik presets in het algemeen de Bladerunner presets zijn fun to play voor de prijs van een gepimpte pizza of redelijke fles whisky. Ben er blij mee.Ik heb de ca gx-80 ook maar ben niet zo heel positief. Maw ik mag hopen dat een cs-80 niet echt zo klinkt in het echt.. wat vind jij @snitch
via Reverb.com bij een Letlandse fietsenwinkel in Rotterdam terechtgekomen

De fietswinkel aldaar heeft weinig met de Volt Music store te maken.RME FF 802 FS, via Reverb.com bij een Letlandse fietsenwinkel in Rotterdam terechtgekomen die 'm voor 1599 euro verkoopt met RME usb arc (voor volume control).