Je laatste 3 aankopen??

ik vind hem nergens naar klinken.
Kan ook niet tegen slechte pitch algo's.
Hun Float Stereo filter heb ik wel op mijn wishlist.

Sennheiser HD 490 Pro
Diverse plugins

De Sennheiser was ff wennen (uiteraard) t.o.v. mijn oude headphones (HD 558 ), maar na uitgebreid vergelijken ben ik er blij mee.
Mag ook wel voor bijna € 400. Vooral in het (sub)laag een stuk duidelijker en verder gewoon loepzuiver geluid. Ik gebruik de mixing earpads. De producer earpads zijn me iets te wollig in het laag.
Goedgekeurd door mijn oren in ieder geval. Reviews online zijn ook grotendeels goed.
Hoe bevalt de Sennheiser nog, zoveel maanden verder? Ben ook al lang on the fence om eentje in huis te halen, maar wacht mss af tot de volgende goeie b-stock aanbieding ;)

Waar stuur je ze mee aan? Heb je een headphone amp? Of gewoon vanuit je interface? In mijn geval een Motu 828X

Hoe bevalt de Sennheiser nog, zoveel maanden verder? Ben ook al lang on the fence om eentje in huis te halen, maar wacht mss af tot de volgende goeie b-stock aanbieding ;)

Waar stuur je ze mee aan? Heb je een headphone amp? Of gewoon vanuit je interface? In mijn geval een Motu 828X

Bevalt prima! Ik wil geen andere meer.
Wat in mijn beleving wel veelzeggend is, is dat ik amper meer iets wil bijstellen in een mix, zodra ik van langdurig headphone gebruik naar de speakers switch, of andersom. Ook met een langere pauze tussendoor. M'n speakers zijn de Focal Alpha 50 Evo gecorrigeerd in het laag en lage midden met ARC 4. Op de Sennheiser gebruik ik geen correctiesoftware. Kortom, deze Sennheisers vertalen erg goed naar m'n speakers en dat maakt ze voor mij in ieder geval zeer bruikbaar voor muziek produceren.
Draagcomfort is goed, maar het is ook weer niet zo dat je 'm nauwelijks voelt zitten, zoals sommigen beweren.
Hij zit rechtstreeks op de interface, Motu M2. Meer dan genoeg power.

Ben benieuwd. Heb wel wat voorbeelden gehoord inmiddels, maar die waren behoorlijk "out there". Iets TE aanwezig naar mijn zin, maar dat kan je vast afregelen. Ik zie wel de potentie.
Eerste indruk is goed. Op subtiele settings klinkt hij heel mooi, maar out there is ook zeker mogelijk.

Mario Nieto Chord Generator
W.A. Production BassShaper
GForce Bass Station
PSP Wobbler

6 faderfox t shirts voor de prijs van 3 (geweldige kerel haha)
thomann setje rackstrips met accessoires zodat ik rack units kan inbouwen in mijn Ikea keuken
3 * 10 stekkerdozen want nooit genoeg
Stylophone drone ding is geleverd, misschien vandaag eens deftig uitlaten :D
2 schaalmodellen van Christine 1/18 (Plymouth fury) met werkende koplampen, mss eens geing om met enkel dat licht een horor deuntje te maken. Vermits die mogen slapen op mijn monitors, zeker een studio aanschaf, toch? Misschien een vers draadje waard, zooi in je studio die de boel opvrolijkt maar geen muzikale functie heeft, met foto's?

Bevalt prima! Ik wil geen andere meer.
Wat in mijn beleving wel veelzeggend is, is dat ik amper meer iets wil bijstellen in een mix, zodra ik van langdurig headphone gebruik naar de speakers switch, of andersom. Ook met een langere pauze tussendoor. M'n speakers zijn de Focal Alpha 50 Evo gecorrigeerd in het laag en lage midden met ARC 4. Op de Sennheiser gebruik ik geen correctiesoftware. Kortom, deze Sennheisers vertalen erg goed naar m'n speakers en dat maakt ze voor mij in ieder geval zeer bruikbaar voor muziek produceren.
Draagcomfort is goed, maar het is ook weer niet zo dat je 'm nauwelijks voelt zitten, zoals sommigen beweren.
Hij zit rechtstreeks op de interface, Motu M2. Meer dan genoeg power.
En plots was daar de Bax Shop stapel korting op B-stock. Heb uiteindelijk 379 incl BTW betaald voor de HD-490 Pro Plus.

- Nieuwe pootjes voor Dunlop Cry Baby wahwah pedaal
- DC verlengkabels
- OBNE Signal Blender pedaal

Goede vangst in korte tijd.
- Lovetone Flange with no name ( laatste die ik nog moest uit de serie)
- Formanta Polivoks
- Octave Cat

Ja die heb ik vooral gekocht om dry/wet van mijn wahwah te kunnen mixen maar biedt meer leuke dingen voor routing en mixing.

Hee die OBNE kende ik nog niet. Interessant!
Ik heb de "tri mix ehx" die heeft ook een filter per kanaal.
En heb ook veel geld neergelegt voor Klein Bottle in stereo.
Die heeft ook feedback tussen de 3 kanalen en is stereo dus ook leuk voor synths en stereo amps.
Wel duur maar lijk me echt een toffe sounddesign tool.

1737619196716.png

Back