Je laatste 3 aankopen??

Ja, er zijn best veel opties. Ik ben voor de OBNE gegaan omdat ik iets simpels wilde met zo weinig mogelijk switches en settings omdat ik het niet fijn vind uitgebreid dingen in te stellen op een pedaal terwijl ik een gitaar op schoot heb. De Signal Blender is lekker overzichtelijk en straight forward en doet precies (en iets meer) dan wat ik zocht.

ja voor gitaar houd ik het vaak ook simpel.
Hoewel een filter in parallel configuratie wel belangrijk is.
Mooi pedaal iig :)

Pre-order van

Roli Piano
Roli Airwave

als bundel met wat extra's, wat me niet echt interesseert, wel een sustainpedaal (die ik al heb ha!), maar nette prijs....

wordt vervanging van mijn master keyboard, sl49 mk2. nou ja, 2 master keyboards heb ik. goed.... (2 x Seabord Blocks + 2 Lightpad M Blocks, 2e master keyboard zeg maar voor MPE en poly AT)

ben benieuwd, en ik moet al mijn tafels gaan reorganiseren, of andere 'tafel(s)', genoeg ruimte, maar nooit goed opgesteld, sinds 3 jaar... maar nu mot t dan wel....

Pre-order van

Roli Piano
Roli Airwave

als bundel met wat extra's, wat me niet echt interesseert, wel een sustainpedaal (die ik al heb ha!), maar nette prijs....

wordt vervanging van mijn master keyboard, sl49 mk2. nou ja, 2 master keyboards heb ik. goed.... (2 x Seabord Blocks + 2 Lightpad M Blocks, 2e master keyboard zeg maar voor MPE en poly AT)

ben benieuwd, en ik moet al mijn tafels gaan reorganiseren, of andere 'tafel(s)', genoeg ruimte, maar nooit goed opgesteld, sinds 3 jaar... maar nu mot t dan wel....
ben benieuwt hoe die airwave gaat zijn blijft er intrigerend uit zien

- kabels
- decksaver voor MPK
- Gibraltar SC-EMARM module arm

Mijn Nord Drum stond enigszins weg te kwijnen in een Jaspers rack, wat bepaald geen ideale positie is om hem in te bespelen.
Met die module arm wilde ik hem aan mijn Wavedrum standaard bevestigen om zo een 'drum rig' te krijgen en ik het geheel wat meer zou gebruiken.
Ik moet nog een beetje uitvogelen wat de ideale stand is, maar ik ben niet ontevreden met het resultaat.

tempImageNlkWJe.png

Ein-de-lijk kan ik hier eens wat op zeggen lol.... Daar is de Stylophone, de Stylophone Beat en de Behringer ProVSmini. Ik loop als een gek ermee te experimenteren en filmpjes op te nemen. Daarnaast is er nu een Otura handpan/tongue drum bij gekomen!

- kabels
- decksaver voor MPK
- Gibraltar SC-EMARM module arm

Mijn Nord Drum stond enigszins weg te kwijnen in een Jaspers rack, wat bepaald geen ideale positie is om hem in te bespelen.
Met die module arm wilde ik hem aan mijn Wavedrum standaard bevestigen om zo een 'drum rig' te krijgen en ik het geheel wat meer zou gebruiken.
Ik moet nog een beetje uitvogelen wat de ideale stand is, maar ik ben niet ontevreden met het resultaat.

Bekijk bijlage 3858182
Is dat een beetje stabiel? Ik heb een Wavedrum, Roland SPD-11, en Keith McMillen BoPad en nog wat kleiner spul dat ik tot een kit wil samenvoegen.

Ik weet eigenlijk niet waarom want ik kan eigenlijk helemaal niet drummen.

Is dat een beetje stabiel?

Dat valt me alleszins mee!
Nu heb ik de arm met de Nord Drum wel precies boven één van de drie poten gepositioneerd en die poten staan iets breder uit dan voorheen, maar het geheel heeft zeker niet de neiging te kantelen.

Ik heb net even de arm zo gedraaid dat hij tussen twee poten komt en ook dan blijft het geheel stabiel.
Er zit wel enige beweging in de Nord Drum als ik drum, maar dat is minimaal en voor mij acceptabel.

Ik weet niet hoe zwaar de SPD is, maar die Bop Pad zou toch geen probleem moeten zijn.
Die laatste trok recentelijk ook mijn aandacht trouwens, dus heb ik ook in mijn overweging voor deze extensie meegenomen.

Dat valt me alleszins mee!
Nu heb ik de arm met de Nord Drum wel precies boven één van de drie poten gepositioneerd en die poten staan iets breder uit dan voorheen, maar het geheel heeft zeker niet de neiging te kantelen.

Ik heb net even de arm zo gedraaid dat hij tussen twee poten komt en ook dan blijft het geheel stabiel.
Er zit wel enige beweging in de Nord Drum als ik drum, maar dat is minimaal en voor mij acceptabel.

Ik weet niet hoe zwaar de SPD is, maar die Bop Pad zou toch geen probleem moeten zijn.
Die laatste trok recentelijk ook mijn aandacht trouwens, dus heb ik ook in mijn overweging voor deze extensie meegenomen.
Waar heb je die extentie gehaald? De SPD11 is wel een zware jongen. Daar heb ik een aparte stand voor.

ooef die wil ik ook wel. zat al heel lang te zoeken naar compacte motorized faders om met de electra one te gebruiken.

lijkt me ook heerlijk met Ableton mixen bv.
Helaas werk ik niet met Ableton, de integratie daarmee ziet er overigens goed uit.
Ik werk alleen met Bitwig als DAW dus moet nog ff wachten op full support.
Ben nu overigens onderweg om 'm op te halen 😁

Back