Je laatste 3 aankopen??

Enveloppe generator pcb
8bit at85 sample player voor eurorack
Jamma cards voor buchla praktijken

De kindervrijmarkt van Oegstgeest heeft mij voor 4 Euro een Farfisa F326 keyboard met voeding opgeleverd. Dat is eigenlijk een Bontempi BT 604/N, aka Bontempi GT509 minus de drumpads. Het geluid is glorieus. Scheit-kwaliteit "PCM" wavetable die zonder circuitbending al klinkt alsof het circuitbend is. Bijschakelbare effecten van dubieuze kwaliteit. En je kan 2 sounds layeren doormiddel van het "666 sound"-systeem (geen grap...maar wel bijpassend, de geluiden zijn best satanisch:D).

Ik heb de Behringer JT4000M gekocht, dus de versie met MIDI erin.

De kindervrijmarkt van Oegstgeest heeft mij voor 4 Euro een Farfisa F326 keyboard met voeding opgeleverd. Dat is eigenlijk een Bontempi BT 604/N, aka Bontempi GT509 minus de drumpads. Het geluid is glorieus. Scheit-kwaliteit "PCM" wavetable die zonder circuitbending al klinkt alsof het circuitbend is. Bijschakelbare effecten van dubieuze kwaliteit. En je kan 2 sounds layeren doormiddel van het "666 sound"-systeem (geen grap...maar wel bijpassend, de geluiden zijn best satanisch:D).
Kun je Number Of The Beast van Iron Maiden mee coveren.

Arturia V Collection 11 upgrade
Cherry Audio YellowJacket
Xfer Serum 2
MonkeyC Rando
W.A. Production Mixboss
SSL Meter Pro
Strymon Cloudburst

AKAI VX90 (met Tauntek-chip on the way)
SSL UF8
Waldorf Pulse2 (had ik al eens, weggedaan vanwege de UI, maar met die Stereoping-controller die ik onlangs aanschafte ga ik er nog eens goed voor zitten)

Dus daar gaat m'n budget dat ik eigenlijk aan een Polysix had willen uitgeven.

Nieuwe pianokruk
extra layersupport voor de Stagg keyboard standaard
Behringer Virualizer FX2000

Enkele BOSS Micro Rack spullen en voedingen
Korg ER1 (moet nog arriveren)
Arp Axxe (moet nog arriveren)
paar BOSS pedalen
nog n chinees pedaal clone ding
paar setjes RIFA vervangers om Revox bandopnemers te behoeden van de rookbommen intern als er weer een eentje op de werkbank passeert

Vergeet vast nog wel wat, het GAS ging weer vreselijk tekeer

Serge/Random Source Edelweiss II
Juno 60 met Tubbutec
Elka Synthex Rev2

Enkele BOSS Micro Rack spullen en voedingen

Ook al? Die dingen zijn opeens in trek. Ik wilde eigenlijk de flanger en de phaser, maar iemand was mij al voor. Ik heb nu enkel de compressor limiter en de voeding samen in een rackmount

Ook al? Die dingen zijn opeens in trek. Ik wilde eigenlijk de flanger en de phaser, maar iemand was mij al voor. Ik heb nu enkel de compressor limiter en de voeding samen in een rackmount
Uiteraard. Reverb deed er n video over en ik had t gezien toen ie 20 min oud was dus ik wist dat de jacht open is

Back