Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
).Kun je Number Of The Beast van Iron Maiden mee coveren.De kindervrijmarkt van Oegstgeest heeft mij voor 4 Euro een Farfisa F326 keyboard met voeding opgeleverd. Dat is eigenlijk een Bontempi BT 604/N, aka Bontempi GT509 minus de drumpads. Het geluid is glorieus. Scheit-kwaliteit "PCM" wavetable die zonder circuitbending al klinkt alsof het circuitbend is. Bijschakelbare effecten van dubieuze kwaliteit. En je kan 2 sounds layeren doormiddel van het "666 sound"-systeem (geen grap...maar wel bijpassend, de geluiden zijn best satanisch).
Was het vakantiegeld dit jaar wat eerder gestort?Serge/Random Source Edelweiss II
Juno 60 met Tubbutec
Elka Synthex Rev2
Eigenlijk wel, 2 weken vroeger dan normaalWas het vakantiegeld dit jaar wat eerder gestort?

Meestal met salaris van mei en dat is bij veel bedrijven rond de 25ste van de maand.Vakantiegeld in België is rond 5 mei. Hoe zit dat in NL?
Enkele BOSS Micro Rack spullen en voedingen
AH. Bij mij komt het samen met het salaris van mei. Eind van de maand dus.
Uiteraard. Reverb deed er n video over en ik had t gezien toen ie 20 min oud was dus ik wist dat de jacht open isOok al? Die dingen zijn opeens in trek. Ik wilde eigenlijk de flanger en de phaser, maar iemand was mij al voor. Ik heb nu enkel de compressor limiter en de voeding samen in een rackmount