Je laatste 3 aankopen??

Roland JX-10 met laatste Vecoven-chipset, wederom via Marktplaats (ik moet écht eens stoppen met daar rondkijken!)
Houten onderstel voor m'n Roland FP-10 piano (die stond voorheen onder in het rek waar nu de JX-10 staat te shinen)
En een Thomannhoes voor over de FP-10 (heel toevallig net op tijd, want had gister onverwachts een kat te logeren die op de piano sprong)

Matriarch... dan kan de rest eigenlijk de deur uit heb ik vanavond ontdekt.... niet normaal.

Matriarch... dan kan de rest eigenlijk de deur uit heb ik vanavond ontdekt.... niet normaal.
Tuurlijk kan de rest weg.Met één synth maak je een heel album.Vraagt het maar aan JM jarre.🥃

D50 is ook meer dan genoeg 🙂

Mixwave CA-70
Mixwave CA-286S
SSL 4K G

AAS CV-3
Als je even wat meer wilt dan piepjes en bloops.

Soma Lyra-8. Had er ooit al een, maar die heb ik tijdens een Grote Zuivering om ruimte en budget vrij te maken verkocht. Bleef toch een beetje steken en merkte dat ik steeds vaker iets te lang naar advertenties bleef kijken waar 'ie werd aangeboden. Dus uiteindelijk toch maar weer eentje in huis gehaald toen er afgelopen week een te koop kwam alhier.

Bear Modules - Bear Ringer 8) (Mutable Rings maar dan door Bear - DIY, maar volgens mij ook gebouwd te bestellen)
Bear Modules - Rippley (Mutable Ripples maar dan door Bear - DIY, maar volgens mij ook gebouwd te bestellen)
Skull & Circuits - VCF-4 (PCB en frontpaneel)

Net opgehaald.​

Teenage Engineering PO-33 & PO-35 in MPC case​

P1340316.JPG

Boss DR110 met mod zodat ik m via een extra doosje per sound kan triggen
korg ms04 pedaal
shitload vinyl
'k had gisteren nogmaals de platenzaak bezocht: had namelijk wat te vieren: goede diagnose in t ziekenhuis, lijkt dat de typische oude ventenziekte me nog niet te pakken heeft

#MOVEMBER​

Back