Je laatste 3 aankopen??

1) Behringer BM-13
2) Roland V-Piano Exp. 01 German Concert
3) Behringer Dual Phase

1) omdat ik de diepte van mijn Moog MF-103 miste. Ik dacht dat een Small Stone kloon van Analogue Systems die kon vervangen maar ze verschillen van karakter.
2) om een Steinway in huis te halen. 168 euro vind ik niet goedkoop voor een softwaremodel maar ik vind dit wel de beste V-Piano tot nu toe.
3) vanwege de dubbele uitvoering, de lage prijs van 75 euro en omdat ik benieuwd ben hoe deze zich klankmatig verhoudt tot de BM-13. Vanavond uitproberen.

Wat is in jou herinnering of gebruik de mooist klinkende phasor?

Ben lekker aan het opruimen maar nie neus:

Cre8Audio Nifty Case
Befaco Oneroi
Pico DSP
4ms Listen i/o
Intellijel Dixie II
Intellijel ADSR
Intellijel uMod

Ik zit me toch te spacen met die Oneroi, ADSR en Dixie combi.............

Wat is in jouw herinnering of gebruik de mooist klinkende phasor?
Moeilijk te zeggen maar de Behringer Dual-Phase zit daar niet bij. Die is weliswaar heel veelzijdig maar ik vind het effect in de MF-103/BM-13, de Analogue Systems RS-400 Small Stone kloon, de Boss SE-70 en de Dave Smith OB-6 dieper klinken.

ik twijfel al maanden over de AJH next phase namelijk, maar die is 500,- ken verder niemand die hem heeft.
Verder heb ik in mn Uno synth pro X een variant called VIBE settings die ook heel goed klinkt.. En met mn analog heath mk2 kom je ook een eind met moving notch en freq port..
Maar ja luxe problemen.

- Linker Neumann KH-120 mkII monitor
- Rechter Neumann KH-120 mkII monitor
- Neumann MA-1 Monitor Alignment Mic
Hoe klinken ze @Nap ben erg benieuwd, zou die ook zeker op mn lijst hebben... naast de kali's

Hoe klinken ze @Nap ben erg benieuwd, zou die ook zeker op mn lijst hebben... naast de kali's
Ik ben er zeer tevreden mee, het klinkt allemaal een stuk opener en gedefinieerder. Heb wel mijn subwoofer erbij gehouden, maar ook zonder subwoofer goed laag (zeker voor het formaat). En die room correction shizzle (MA-1) doet toch wel wat. Het voelt een beetje alsof je van Full HD naar 4K beeld gaat, het is allemaal mooier, scherper, duidelijker etc.

ik twijfel al maanden over de AJH next phase namelijk, maar die is 500,- ken verder niemand die hem heeft.
Verder heb ik in mn Uno synth pro X een variant called VIBE settings die ook heel goed klinkt.. En met mn analog heath mk2 kom je ook een eind met moving notch en freq port..
Maar ja luxe problemen.
ik heb deze gehad, dat was pas een dikke phaser. daarna de moog/ehx de mutrons vond ik nooit zo
8943807123_5817096477_k.jpg

Ik ben eigenlijk al een hele tijd van mijn GAS af, maar ik merk dat het weer terugkomt. :W
Wat ik wel altijd leuk vind te doen is om spullen die je al een hele tijd hebt, weer te herontdekken. Ik heb bv nog een driftbox (REON) en die op de MPCX aangesloten mbv z'n CV outputs. Dikke pret natuurlijk want wat is dit kleine doosje ruig.
Ook leuk om de gratis OS (MPC3) update te doorgronden, wat de MPCX ineens weer stukken leuker maakt om mee te werken (imo).

De Meris Polymoon heeft ook een heel fraaie phaser, maar ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, al doet hij zeker niet onder voor de gephaserde pads uit Global Communications track '8:07' van het tijdloze album '76:14' (inderdaad de speelduur).

En on topic - mijn laatste 3 aankopen:
- MFB-503 (het 909-broertje van de MFB-522)
- Korg SDD 200 delay
- Arturia AudioFuse Rig16 ('More input(s)!' - à Johnny nr. 5 uit Short Circuit)

-behringer brains
-behringer brains
en nog een behringer brains.

ter compensatie van mijn eigen meervoudige beperkte brains.

Yamaha ydp-145

Yamaha b3 sc3

En sinds vandaag een roland mc707 om echt met elektronische muziek aan de slag te gaan.

zowel de ydp-145 als akoestische Yamaha hebben een module die midi support.

Back