Je laatste 3 aankopen??

2 rollen tape (kwam nog niet toe)
200 m2 afdekplastiek - k ga vermoedelijk net toekomen ermee. Heb nog 40 m2 over en moet nog schilderen eens droog...
Eventide H3000

beheers me voor n flitskoopje en n vocoder 8D

Riep ik laatst nog, ik heb een gascontroller.. ga ik weer.. maar voor de rest niks op muziekproductiegekocht dit jaar. :okdan:

Yamaha Seqtrak
Akai MPC Live III
Akai Propack expansion

bestaat er ook een maand om geen gear te kopen, zoals ze hier in februari niet mogen zuipen (tourné minérale) en "Maai Mei Niet" en "niet neuken in december?"
(dat laatste heb k verzonnen, breng ze ni op gedachten)

Yamaha Seqtrak
't gaat lukken, gasmasker op en geen seqtrak geklikt vandaag :okdan:

Riep ik laatst nog, ik heb een gascontroller.. ga ik weer.. maar voor de rest niks op muziekproductiegekocht dit jaar. :okdan:

Yamaha Seqtrak
Akai MPC Live III
Akai Propack expansion
Hoeveel units heb je nu in je huis dan? Synths, groove boxjes, fx, etc? Volgens mij best volle bak?

Hoeveel units heb je nu in je huis dan? Synths, groove boxjes, fx, etc? Volgens mij best volle bak?
Het is gezellig druk.. :D Ik heb niet alles opgesteld en wissel afentoe wat uit. Van mij hoeft het niet persé verkocht te worden als de interesse even wat minder is. Maar het zijn de laatste jaren meer grooveboxen geweest dan synths dat scheelt ook wel in volume. Vooral als ze netjes in hun dozen zitten.

't gaat lukken, gasmasker op en geen seqtrak geklikt vandaag :okdan:

Knap!! Mijn FOMO voor dit gekke ding werd me even teveel.. en misschien ook wel aanschafbedrag.

Ze hebben bij Music Store echt bizarre aanbiedingen. Die King Korg NEO was daar laatst ook 500 ofzo.. ik heb me in kunnen houden terwijl ik stiekem weleens heb lopen zoeken naar die grote King Korg.

Behringer RX1602 rackmount mixer
Eurorack 3 unit flightcase
En wat kabels
Samen met de FX2000 lijkt mij dat een mooi setje voor live optredens

4 xlr naar jack

2m3 luidsprekerschuim

Suiko st 20 uit t oosten

Setje eproms om de h3000 tot t uiterste te pimpen

Volgende week een keer n herstelling afhalen bij de hifi boer… voor de factuur koop je al n berg tegenwoordig 😱

Arturia Keylab mk3 61
Net binnen. Eerste indruk : ziet er allemaal prima uit en voelt premium.
Alleen hebben de toetsen een goedkope 'look'. De 'feel' is dan weer prima, maar het zijn net van die intertoys toetsen qua kleur. Heel bijzonder. Gelukkig heeft het spel er niet onder te lijden.
Ik heb 'ook' een Novation Launchkey Mk4 49, maar die past qua hoogte niet op de nieuwe lade (of ik moet die zo laag maken, dat m'n benen er niet onder passen) en ik wilde toch graag 61 keys, dus....
De Launchkey beviel verder ook erg goed, maar die mag waarschijnlijk binnenkort op zoek naar een nieuwe eigenaar (als deze bevalt)
Ik krijg hem nog niet zo ingesteld dat hij automatisch in 'Arturia mode' gaat als je in Ableton Live een kanaal selecteert die de Arturia VST (analog lab V) gebruikt, maar dat schijnt wel te moeten kunnen. Nog even puzzelen dus binnenkort.

Palmer Monicon Passive Monitor Controller
Ik wilde graag een master volume knop (dat heeft de XR18 niet) voor m'n monitoren.
En bedacht me onlangs dat ik hierdoor de headphone out van de XR18 kan gebruiken als send naar een sampler. (één reden minder om GEEN sampler te kopen)
En ik vond er één voor heel weinig bij Amazon (wel met beschadigde zijkant, maar die heb ik ondertussen vervangen)
Korte XLR kabels zijn net binnen, dus ik ga hem zo 'definitief' aansluiten (nu hangen er 3m snoeren tussen, wat niet handig is)
De groene led lampjes zijn erg fel, dus die heb ik met een stift even wat gedempt.

Een K&M 23830 Microphone Holder met K&M 12189 die ik aan m'n laptopstand heb geschroefd waar m'n headphone en basgitaar snoer aan kunnen hangen.

Sustain pedal M-Audio SP-2
Voelt prima aan de voet. Ik moet hem nog even 'inrijden' om een beter oordeel te vellen, maar hij lijkt me prima.

Korg Collection 6 Upgrade
Spectrasonics Omnisphere 3
Uad Luna 2 Pro Upgrade (gratis :) )
Overloud GEM Fuse
Softube Empiral Labs Collection II upgrade

Omnisphere 3 telt voor 3? Die heb ik in elk geval ook gekocht. Verder vooral dingen verkocht de laatste tijd.

Lekker gruizelige sampler!!

1000009292.jpg

Arturia Keylab mk3 61
Net binnen. Eerste indruk : ziet er allemaal prima uit en voelt premium.
Alleen hebben de toetsen een goedkope 'look'. De 'feel' is dan weer prima, maar het zijn net van die intertoys toetsen qua kleur. Heel bijzonder.
oh nice! Ik heb em ook op het oog sinds mijn Novation 61SL is staring to fail on me. Het keyboard niet, maar het scherm is al niet leesbaar meer en de mod/pitchwheel zend vaak uit zichzelf data. Maar ik ben ZO gehecht and dat semi-weighted Fatar key bed wat heel weinig controllers tegenwoordig lijken te hebben. Voor mij is dat DE feel tussen synth-action en full-on-piano-hammer-action in. Perfect gewoon. Ik lees dat de Arturia synth action keys heeft?

oh nice! Ik heb em ook op het oog sinds mijn Novation 61SL is staring to fail on me. Het keyboard niet, maar het scherm is al niet leesbaar meer en de mod/pitchwheel zend vaak uit zichzelf data. Maar ik ben ZO gehecht and dat semi-weighted Fatar key bed wat heel weinig controllers tegenwoordig lijken te hebben. Voor mij is dat DE feel tussen synth-action en full-on-piano-hammer-action in. Perfect gewoon. Ik lees dat de Arturia synth action keys heeft?
Klopt. Ze spelen behoorlijk lekkerder dan m’n Launchkey 49 mk4, maar m’n Moog subsequent 37 en Yamaha YC61 spelen nog lekkerder.(Ook een ander prijskaartje). Het beste controller keybed wat ik tot dusver gehad heb. Dit is de vierde controller voor mij. De rotary knobs zijn mega stroef. Ik hoop dat dat nog wat soepeler gaat worden. Mocht je in de buurt wonen, je kunt hem hier uitproberen.

Back