Cassettes Type IV / Metal

Status
Please reply by conversation.
als je een beetje op markplaats kijkt koop je ze voor een prikkie 2ehands per 100en

Misschien dat het niets uitmaakt, maar toch heb ik liever geen tweedehands cassettes.

Ik heb ze nu voor een euro per stuk van Conrad.

op zich wel goed, echter sa-x waren echt beter en maar een heel klein beetje duurder. zou daarvoor gaan. bij multitrack wordt er nogal wat band gespoel, opnemen en weer wissen gedaan en dan maakt een betere tape veel uit , geloof dat het verschil minder dan een euro is.

op zich wel goed, echter sa-x waren echt beter en maar een heel klein beetje duurder. zou daarvoor gaan. bij multitrack wordt er nogal wat band gespoel, opnemen en weer wissen gedaan en dan maakt een betere tape veel uit , geloof dat het verschil minder dan een euro is.

Het geval is dat ik die SA90's nu besteld heb voor een euro per stuk, voor dat geld (of iets meer) vind ik geen sa-x tapejes. Maar een suggestie is welkom!

Laat ik daar dit plaatje aan toevoegen
deze is ook wel erg ok :D

TDK_SA_90_071128.jpg

best goed ook en goedkoop, ook die maxell xl2's zijn even goed, alleen zo goedkoop heb ik ze nog niet gezien. waar?

best goed ook en goedkoop, ook die maxell xl2's zijn even goed, alleen zo goedkoop heb ik ze nog niet gezien. waar?

Hier...

Heb er zestig besteld. Tien voor mezelf en vijftig voor een maat die zijn noise graag op een oldskool manier opneemt. In die gevallen zijn die kortingen waar Conrad je mee doodgooit ook prettig, want dat leverde toch mooi een extra pakje van vijf stuks op.

Status
Please reply by conversation.
Back