Zo m'n 18F4685 chips zijn binnen....ga dus nu een pic brander bouwen maar ik moet dan nog ff wachten op het pakketje van Dick Best waar de benodigde onderdeeltjes inzitten.
Maar zoals beloofd wat foto's.
Op foto 1 zie je het originele formaat van de mixer waar ik de zijkanten vanaf heb gezaagd. Al bij al wordt deze MB SID zo'n 25 bij 19 cm, dat wordt dus de kleinste full surface SID die er is gebouwd
Op foto 2 zie je de onderplaat waar de rotary encoders prachtig invallen.
Foto 3 is ff kijken hoe ik alles ga plaatsen.
Hetzelfde geldt voor foto 4 waar ik de lcd en de matrix aan het inpassen ben.
Aan de linkerkant zie je nog het originele gat voor de VU meter van de mixer en een gat voor de mic input(xlr). Dit gedeelte gaat er nog af. Hetzelfde geldt voor de rechterkant waar 2 grote gaten zitten voor een punch functie van de mixer alsmede de crossfader schuif.
Boven het lcd scherm zitten de select buttons 1 t/m 5 en de SID selectie buttons. Het openliggende gat daar komt nog een potmeter voor de feedback loop. Het gat helemaal rechts boven wordt gebruikt voor de power led.
Maar zoals beloofd wat foto's.
Op foto 1 zie je het originele formaat van de mixer waar ik de zijkanten vanaf heb gezaagd. Al bij al wordt deze MB SID zo'n 25 bij 19 cm, dat wordt dus de kleinste full surface SID die er is gebouwd
Op foto 2 zie je de onderplaat waar de rotary encoders prachtig invallen.
Foto 3 is ff kijken hoe ik alles ga plaatsen.
Hetzelfde geldt voor foto 4 waar ik de lcd en de matrix aan het inpassen ben.
Aan de linkerkant zie je nog het originele gat voor de VU meter van de mixer en een gat voor de mic input(xlr). Dit gedeelte gaat er nog af. Hetzelfde geldt voor de rechterkant waar 2 grote gaten zitten voor een punch functie van de mixer alsmede de crossfader schuif.

Boven het lcd scherm zitten de select buttons 1 t/m 5 en de SID selectie buttons. Het openliggende gat daar komt nog een potmeter voor de feedback loop. Het gat helemaal rechts boven wordt gebruikt voor de power led.

welkom ubuntu
) Met een adapter kan ik ook 16Fxxxx branden.