Rianne_SynthiA
SynTheSister
Hiernaast mij staat een TR-808 met het volgende probleem: als ik een pattern maak gaat alles goed. Als ik daarna de pattern in de "manual play" wil afspelen dan zakt het geheugen langzaam weg. Eerst de snare, dan de bass enz. Weer terug in de write-stand en het pattern mist gedeeltes van het origineel dat ik net daarvoor had gemaakt.
Er zitten pas nieuwe Duracell-batterijen in en de contactjes in de batterijhouder zijn net schoongemaakt. Pas geleden bij Boemtsjak vandaan gekomen met nieuwe Start/Fill in- knoppen en volgens hem was ie goed verder.
Is ie kapot of is het iets eenvoudigs?
Vervelend omdat ik hem wilde verkopen en nu flink met de prijs moet gaan zakken of hem eerst moet laten repareren.
Er zitten pas nieuwe Duracell-batterijen in en de contactjes in de batterijhouder zijn net schoongemaakt. Pas geleden bij Boemtsjak vandaan gekomen met nieuwe Start/Fill in- knoppen en volgens hem was ie goed verder.
Is ie kapot of is het iets eenvoudigs?
Vervelend omdat ik hem wilde verkopen en nu flink met de prijs moet gaan zakken of hem eerst moet laten repareren.

(je weet zeker dat je niet op een ander druk toetsje hebt gedrukt zo dat hij in een ander geheugen is beland). ...ik heb nog een vraag ..gebeurt het ook als hij in het stopcontact blijft zitten ..zoja dan is hij echt kapot 

en ik kan de humor er wel van inzien. Verder ben ik dol op zwart/ witte poezen en wie gebruikt er nou een koptelefoon voor een micro-Q?