Hey,
Er staat aardig wat op het forum over de liquid mix, ik ben in ieder geval van plan om hem binnenkort aan te schaffen maar zit nog wel met een paar onbeantwoorde vragen.
Alleerst, kun je met dat ding pompen?
Kan iemand dit bevestigen?
Ten tweede : Kan ik de LM op mn Emu1212M aansluiten, aangezien er op mijn Emu kaart een firewire poort zit.
Heeft iemand dit al werkend gedaan?
Ten derde : De meeste threads over de LM zijn 1 tot 2 jaar oud, ik las in het begin hele positieve dingen erover op het forum ...
Hoe kijken jullie er nu anno 2008 tegenaan?
bevalt ie nog steeds?
Zijn er inmiddels andere alternatieven op hetzelfde nivo/kwaliteit/prijsverhouding ( de UAD even buiten beschouwing gelaten ) ...
Alvast bedankt!
Er staat aardig wat op het forum over de liquid mix, ik ben in ieder geval van plan om hem binnenkort aan te schaffen maar zit nog wel met een paar onbeantwoorde vragen.
Alleerst, kun je met dat ding pompen?

Is zeker een leuk ding, alleen die compressor modellen zijn zo verschrikkelijk subtiel, pompen voor techno of hardcore is er niet bij. ja je ziet de gain reduction verschrikkelijk hard pompen maar, de sound die eruit komt pompt totaal niet.
Kan iemand dit bevestigen?
Ten tweede : Kan ik de LM op mn Emu1212M aansluiten, aangezien er op mijn Emu kaart een firewire poort zit.
Heeft iemand dit al werkend gedaan?
Ten derde : De meeste threads over de LM zijn 1 tot 2 jaar oud, ik las in het begin hele positieve dingen erover op het forum ...
Hoe kijken jullie er nu anno 2008 tegenaan?
bevalt ie nog steeds?
Zijn er inmiddels andere alternatieven op hetzelfde nivo/kwaliteit/prijsverhouding ( de UAD even buiten beschouwing gelaten ) ...
Alvast bedankt!

voor diegene die mijn vraag beantwoord