hallo mogelijke kurzweil gebruikers,
ik ben al een tijd op zoek naar een expressie/volumepedaal voor mijn kurzweil pc88.
de yamaha fc7 die ik nog had werkt niet goed (zorgt alleen voor 0 of 127) ondanks de vele instelmogelijkheden op de kurzweil.
nu heb ik bij diverse bedrijven gecheckt en het pedaal dat ik nodig zou hebben (de cc-1 van kurzweil zelf) wordt (in europa) niet meer geleverd. Verder is er geen bedrijf die mij (vooraf) kan vertellen of een pedaal van een ander merk wel werkt op de pc88.
Ik zie dat de cc-1 wel in de US wordt verkocht maar heb geen bedrijf gevonden die het naar mij wil opsturen.
Mijn vragen zijn dus:
- heeft iemand goede ervaringen met een ander merk icm een Kurzweil PC88?
- weet iemand een Kurzweil CC-1 te koop voor mij?
bij de weg, de gouden tip wordt beloond met een yamaha fc7.
bij voorbaat dank en tevens gegroet,
door dit nieuwe lid,
Eric
te Gouda
ik ben al een tijd op zoek naar een expressie/volumepedaal voor mijn kurzweil pc88.
de yamaha fc7 die ik nog had werkt niet goed (zorgt alleen voor 0 of 127) ondanks de vele instelmogelijkheden op de kurzweil.
nu heb ik bij diverse bedrijven gecheckt en het pedaal dat ik nodig zou hebben (de cc-1 van kurzweil zelf) wordt (in europa) niet meer geleverd. Verder is er geen bedrijf die mij (vooraf) kan vertellen of een pedaal van een ander merk wel werkt op de pc88.
Ik zie dat de cc-1 wel in de US wordt verkocht maar heb geen bedrijf gevonden die het naar mij wil opsturen.
Mijn vragen zijn dus:
- heeft iemand goede ervaringen met een ander merk icm een Kurzweil PC88?
- weet iemand een Kurzweil CC-1 te koop voor mij?
bij de weg, de gouden tip wordt beloond met een yamaha fc7.
bij voorbaat dank en tevens gegroet,
door dit nieuwe lid,
Eric
te Gouda